Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 73127/05.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI
Adresa postala: STR.MIHAI EMINESCU NR.12, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA BRUMA, Tel.0230371821, 0230371822, 0230375528, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230371318
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEMEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI STR.MIHAI EMINESCU NR.12, JUD. SUCEAVA COD.725700
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 30 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 849, 772 si 3, 399, 088RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 5 contracte subsecventeastfelprimul pentru o perioada de 8 luni al doilea pentru o perioada de 12 lunial treilea pentru o perioada de 12 luni al patrulea pe o perioada de 12 luni al cincilea pe o perioada de 4 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT ACORD CADRU ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MEDICAMENTE184 LOTURICONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 849, 772 si 3, 399, 088RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare conform Anexei B prin Scrisoare de garantie bancaraGarantia de buna executie de 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contracte furnizare servicii medicale incheiate cu CAS Suceavain limita bugetului aprobat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181a.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatre stat
b.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a finantelor publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniFisa de informatii generaleRecomandari din partea altor beneficiariFisa de informatii privind experienta similaraDeclaratie care contine informatii privind dotarile, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixeDeclaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1004 / 02.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA INSTITUTIEI SAU CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO32TREZ5975041XXX000100 TREZORERIA MUNICIPIULUI VATRA DORNEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 10:00
Locul: SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI-BIROUL APROVIZIONARE ; STR.MIHAI EMINESCU NR.12 , LOC.VATRA DORNEI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A AUTORITATII CONTRACTANTE SI REPREZENTANTI DIN PARTEA OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI- COMP.CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR.12, JUD. SUCEAVA, Localitatea: VATRA DORNEI, Cod postal: 725700, Romania, Tel.0230371821, Fax: 0230371318
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer