Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente de uz uman - Solutii pentru perfuzii


Anunt de participare numarul 51408/05.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Adresa postala: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Lazar Daniela, Tel.3346463, Email: [email protected], Fax: 3346463
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
specificati: unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiemedicamente de uz uman - Solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare Bucuresti, Sos. Berceni nr. 10-12, sect.4, Bucuresti, FARMACIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiemedicamente de uz uman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24492400-3 - Solutii pentru perfuzii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt specificate in cadrul caietului de sarcini.
Valoarea estimativa a contractului fara TVA: 450, 000.00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.06.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMBPlata: Cu dispozitie de plata in termen de 180 de zile de la data emiterii facturii fiscale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIEPRIVIND ELIGIBILITATEA completata pe propria raspundere si in conformitate cu modelul prezentat in Ord 155 din 2006 Ghidul pt. atribuireacontractelor de achiz. publ. (Mon.Of.Part.I nr.894 bis; pag.150 Formular nr.12 A) - vezi documentulprezentat inSectiunea III la documentatia de atribuire.
- DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 completata pe propria raspundere si in conformitate cu modelul prezentat in Ord.155 din 2006 Ghidul pt.atribuireacontractelor de achiz.publ. (Mon.Of.Part.I nr.894 bis; pag.151 Formular nr.12 B)- vezi documentulprezentat in Sectiunea III la documentatia de atribuire.
- Certificat de atestare fiscalaprivindobligatiile restante la bugetul generalconsolidat in anul 2007;
- Certificatfiscal privind impozitele si taxelelocale;
- Certificat constatator si certificatul de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
- Autorizatie de functionare / altele echivalente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale in vigoare din Romania.
- Autorizatie de punere pe piata eliberata deautoritatea competenta in Romania - Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Raportare contabila la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante).
- Fisa de informatii generale (Formularul B2 din Sectiunea III), din care sa reiasacifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea unui formular tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, , beneficiari / cantitati, dupa caz, (Formularul C1 din Sectiunea III), confirmate printr-o declaratie pe proprie raspundere.
- Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 11:00
Locul: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare Bucuresti - Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic Cons. Dan Ionescu
Adresa postala: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare Bucuresti, Sos. Berceni nr. 10-12, sect.4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Tel.334.64.63, Fax: 334.64.63, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer