Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina si benzina, pe baza de carduri electronice reincarcabile si bonuri valorice


Anunt de participare numarul 133350/25.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiemotorina si benzina, pe baza de carduri electronice reincarcabile si bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pt.carduri statiile ofertantului pe raza resedintei de judet, respectiv ArgesD-ta, Giurgiu, Teleorman, Olt si Mun.Bucuresti-pt bonuri: sediul A.B.A.A V Pitesti, str.Calea C-lung nr.6-8.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I: Achizitia de motorinaEuro 5sub Forma de carduri in proportie de 90% si 10%sub forma de bonuri valorice din cantitatea totalaLot II: Achizitia de benzina fara plumb sub Forma de carduri in proportie de 90% si 10%sub forma de bonuri valorice din cantitatea totala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: Motorina Euro 5 = 148 000 litri, respective 133 200 litri prin carduri electronice si 14 800 litriprin bonuri valoriceCantitatenecesara pentru perioada 01.05.2012-31.12.21012 este: 98600 litri(88 740litri prin carduri electronice si9860litriprin bonuri valorice)463 420 lei, reprezvaloarea estimatept 8 luni
Cantitateanecesara pentru perioada 01.01.2013-30.04.2013 este: 49 400 litri(44 460 740litri prin carduri electronice silitriprin bonuri valorice)
232 180 lei, reprez valoare estimate pt.4 luni
Total cantitate: 148 000 litri( 133 200 litri prin carduri electronice si 14 800 litriprin bonuri valorice )= 695 600 lei , reprez valoarea totala estimata/ LOTI
Lot II: Benzina fara plumb=19 500 litri, respective 17550 litri prin carduri electronice si 1950 litriprin bonuri valoriceCantitate minima necesara pentru perioada 01.05.2012-31.12.21012 este:
13 500 litri (12 150 litri prin carduri electronice si 1350litri prin bonuri valorice)=63450 lei, reprez valoare estimata pt 8 luni
Cantitatea maxima necesara pentru perioada 01.01.2013-30.04.2013 este:
6000 litri (5400 litri prin carduri electronice si 600litri prin bonuri valorice)=28200 lei reprez valoare estimate pt.4 luni19 500 litri(17550 litri prin carduri electronice si 1950 litri prin bonuri valorice) =91 650 lei , reprezentand valoarea totala estimata estimata/lot IIValabilitatea contractului va fi pana la 31.12.2012 cu posibilitatea prelungirii acestuia cu 4 luni pentru anul urmator, pana la data de 30.04.2013, in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie;
Valoarea estimata fara TVA: 787, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participare :13000 lei pentru lot I si1800 lei pentru lot II, iarin masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 278¹ alin (1) din OUG 34/2006 actualizata, modificatasicompletata, in cuantum de4475, 6lei pt.Lot I si 916, 50lei pt.Lot II.? perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?, 60 ZILE? modalitatea de constituire : virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? formular nr. 3, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;? ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37 TREZ 0465005 XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti ? CIF 18293604, confirmat de banca.- In cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. 1) 5 % din valoarea fara TVA a contractului.2) Modalitatea de constituire: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari se poate face trimitere direct la articolul de lege, respectiv art. 90 din H.G. nr. 925/2006.In oricesituatie, dovada constituirii garantiei de buna executie trebuie sa fie prezentata in 15 zile de la data semnarii contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratii privind eligibilitatea -completare formular nr. 4 din Sectiunea III.
2) Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare : - completare formular nr.5 din Sectiunea III
3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura- completare formular nr. 8 din Sectiunea III.
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare formular nr. 10 din Sectiunea III.
5) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69¹(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele care detin functii de decizie: Adrian Moisescu-director; Marian Coman-director tehnic; Sanda Mirtoiu-director economic; Camelia Dumitru-sef birou Mecanizare; Felicia Andrei- jurist;Delia Lita-coord.comp.Achiziti.
6) -Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrarefiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? . .Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare din care sa rezulte :
-sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la gradul de acoperire cu statii de distributie pe care o detine pe teritoriul judetelor Arges. Dambovita, Giurgiu, Teleorman , Olt, si Mun. Bucuresti
Se solicita prezentarea declaratiilor de conformitate ale produselor cu cerintele impuse de standardele in vigoare, eliberate pe baza certificatelor de conformitate emise de organismele abilitate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Ofertantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante ale unui document /contract/proces verbal de receptie partiala/finala sau maxim 3 copii dupa paginile relevante ale unor documente/ contracte/procese verbale de receptie partiala/finala diferite de la beneficiar din care sa reiasa ca au furnizat pana la data depunerii ofertelor produse similare in valoare de :
- pentru lotul I=600 000 LEI- pentru lotul II= 90 000 LEI
Pt calculul valorii contractelor in euro se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2008-1euro=3.6827 lei; 2009- 1 euro=4.2373 lei si 2010-1 euro=4.2099 lei
ta principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau oricare alt standard echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pretul unitar/litru (lei/litru)Eventualele limite ale valorilor pana la care elem of care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pot fi imbunatatite: nu exista limite.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul participantilor la licitatia electronica;clasament.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Nr.runde= 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1(una)zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 11:00
Locul: sediul a.c.din Pitesti, str.Calea C-lung , nr.6-8, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Daca ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale , atunci AC va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua oferta financiarain plic inchis.2)-Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - formular nr. 9In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC cosiderat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Contencios
Adresa postala: str Calea Campulung, nr.6-8, Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248218250, Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer