Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse, servicii si lucrari in cadrul proiectului ?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Chitila prin introducerea si implementarea sistemului de supraveghere video? cod SMIS 7805


Anunt de participare numarul 135468/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala: str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Orasului Chitila - Serviciul Achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene, Tel. +40 0214363709, In atentia: Elena Petre, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 0214363710, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitieproduse, servicii si lucrariin cadrul proiectului ?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Chitila prin introducereasi implementarea sistemului de supraveghere video?cod SMIS 7805
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: OrasulChitila, jud Ilfov
Cod NUTS RO322
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea sistemului de supraveghere video, servicii de instalare si punere in functiune inclusivprobe si teste, servicii instruire personal de operare, inclusiv lucrari de montaj precum si furnizare dotari si lucrari de amenajare dispeceratpentru proiectul ?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Chitila prin introducereasi implementarea sistemului de supraveghere video?, cod SMIS 7805
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizareasistemului de supraveghere video, servicii de instalare si punere in functiune inclusivprobe si teste, servicii instruire personal de operare, inclusiv lucrari de montaj precum si furnizare dotari silucrari de amenajare dispeceratConform bugetului aprobat:
1. Valoarea estimata a lucrarilor de amenajari pentru protectia mediului 23.698, 86 lei , fara TVA
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului30.000 lei fara TVA
3. Valoarea estimata a lucrarilor de constructii si instalatii 140.206, 90 lei fara TVA
4. Valoarea estimata a dotarilor de specialitate 2.201.740, 75 lei fara TVA
5. Valoarea estimata a lucrarilorde organizare de santier 8.530, 49 lei fara TVA
6. Alte cheltuieli neeligibile: 40.000 lei fara TVA din care- pregatireapersonalului de exploatare 25.000 lei fara TVA siprobe tehnologive si teste15.000 lei fara TVANu se accepta depasirea bugetului indicativ aprobat pe componente si pe totalul sau.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 444, 177RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solic.conf.art.86 al. (1) din HG925/2006constit. gar. de particip., valab.pt.o perioada cel putin egala cuper.de valab.a ofertei (90de zile de la data limita de depunere a ofertelor), in cuantum de 48000 lei. Op.econ.pot opta pt.oricare dintre urmat.modalit. de constit.a gar.de particip: prin instr.de garant.emis de o soc.bancara ori soc. asigurari, care se prezinta in original.(Formular 14); prin OP, cu cond.confirm.de banca; Contul pentru depunerea gar.de particip: RO91TREZ42224840256XXXXX, deschis la Trezoreria Buftea, cod fiscal 4420848. Garantia treb.sa fie irevoc.Dovada constit.gar.de particip.treb.prezentata cel tarziu la data si ora stab.pt.deschid.ofertelor-art 86 alin 6 din HG925/2006.Instrum.de garantare treb. sa prevada daca plata gar.se va exec.: a) conditionat, resp.dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contr.garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza decl.acestuia cu privire la culpa persoanei.In orice sit., gar.de particip treb.sa fie prez.cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertantul pierde gar.de particip.in urm.cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;
- oferta sa fiind stab.castigatoare, refuza sa semneze contr.de achiz.publ.in per.de valab.a ofertei. Daca depune contest.si aceasta a fost respinsa de C.N.S.C., se va retine de catre ACsuma de6.224, 18 lei, stab.conf.art.278 1alin (1) lit b) din OUG 34/2006Gar.de particip, constit.de op.ec.a carui oferta a fost stab.castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec. Gar.de particip, constit.de op.ec.a caror oferta nu a fost stab.castigatoare, se returneaza dupa semnarea contr.cu ofert.desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data exp.per.de valab. a ofertei. Nota: Conf Legii.346/2004, art.16, alin 2, IMM-urile pot benef.deprez.gar. de particip.in cuant.de 50% din val.solicitata, cu cond.prez.decl. privind incadr.categ IMM - Formular 13 Cuantumul garantiei de buna executie constituiteva fi de10% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile partiale prezentate, se vor respecta prevederile H.G. nr. 1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala;Bugetul de stat;Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 (in original) si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Cazierului judiciar si fiscal al societatii, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorsi prezentarea cazierului judiciar al administratorului/ administratorilor aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Formularul nr. 1 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat din caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediul social /punctele de lucru implicate in desfasurarea contractului ale ofertantului din caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularul nr. 2 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, in vederea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006
Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 20113.Prezentarea in original a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Formnular nr 3, de catre toti membrii asocierii, subcontractanti si terti sustinatori
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :
Primar: Emilian Oprea
Secretar: Anicuta Popescu
Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene : Elena Petre
Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene: Ionica Constantin
Birou buget-contabilitate- Director executiv : Simona Gabriela Soare
4. Prezentarea in original aDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura- Formular nr 4, de catre toti membrii asocierii si subcontractanti.5. Prezentarea in original aDeclaratiei privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Formular 5, de catre toti membrii asocierii. 1. Prezentarea in original sau in copie legalizata/copie conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin datele de identificare ale societatii, asociatii si administratorii, faptul ca are in obiectele de activitate declarate corespondentulactivitatilor ce fac obiectul prezentului contract, sediile secundare/ punctele de lucru implicate in procedura, faptul canu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei/ Licenteiemise de Autoritatile competentepentru instalarea montarea sistemelor de supraveghere valabila la data depunerii ofertelor, conform legii 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare si Legii 40/2010
Nota: In cazul unei asocieri, licenta respectiva vor fi prezentate de catre asociatul care va fi responsabil cu executarea partii respective din contract.
3. Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei ANREtip cel putin B si C2A ( sau echivalent)in conformitate cu Ordinul nr. 90/2009, si Ordinul 27/2007 emis de Presedintele ANRE valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul in care cerintele privind autorizarilesunt indeplinite de subcontractanti, este obligatoriu caacestia sa execute integral partile de contract pentru care sunt solicitate autorizarile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
B. Sesolicita demonstrareafaptului ca mediacifreide afaceri globalea ofertantului pentru ultimii 3 anifinanciari incheiati este cel putin egala cu 4.500.000 lei
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRIn cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri globala se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.
Cerinta nr. 2Se solicita dovada disponibilitatiiunor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare la momentul semnarii contractului si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor, pentru o perioada de 4 luni de la data semnarii contractuluipentru suma de minim500.000 lei pentru a putea sustine furnizarea, prestarea serviciilor si executia lucrarilor, avand in vedere termenele si conditiile de rambursare a cheltuielilor, conform Manualului Beneficiarului si a contractului de finantare privind Programul Operational Regional 2007-2013.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se solicita dovedirea experientei similare prin prezentarea acel putin uncontractde furnizare sistem de supraveghere videosi dispecerat, inclusiv montajul sipunerea in functiunecu o valoare de cel putin 2.200.000 lei faraTVA, finalizat in ultimii 3 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor
Utilaje
Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba acces la utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie la dispozitia sa si care sa fie folosite in timpul derularii contractului.
Lista minima trebuie sa includa cel putin :
Autolaborator sudura fibra optica.............................1 buc
Echipament de masura si diagnoza pentru fibra optica..........1buc
Autoutilitara .................................... 2 buc
Nacela electrica cu inaltime de lucru minim 8m, cu autorizare ISCIR conform HG1340/2001 cu modif HG182/2005 si LG 64/2008 precum si conf prescriptii tehnice R1-2010 ???. 1buc
Miniexcavator.....................................................1buc.
Personal
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie cel putin urmatorii experti cu competente si experienta necesara desfasurarii in bune conditii a contractuluisi anume:
Expert cheie 1: Manager proiect- are responsabilitatea administrarii si coordonarii desfasurarii intregului contract, lucrand direct cu ceilalti experti cheie din contract, si cu personalul din partea achizitorului. Cerinte: - absolvent de studii universitare;atestat CNFPA sau echivalent in Managementul Proiectelor- Conform cu standardul ocupational R38 ? manager de proiect si avand in vedere prevederile art. 15 din Legea nr.339/2007 - Art. 15. ? ?Certificarea calificarii ca specialist de management de proiect se face de catre institutiile de invatamant abilitate, competente si acreditate. ?; participarea la cel putin un proiect similar.
Personal
Expert cheie 2: Consultant tehnic - va fi responsabil cu implementarea sistemului conform cerintelor exprimate asigurandu-se ca acesta raspunde nevoilor achizitorului.; Cerinte: -absolvent de studii superioare tehnicein specializarea electrotehnica /electronica/ automatica, atestat / certificat ( ARTS sau echivalent)conform Legea nr. 33/2003 si Legea 40/2010 pentrulucrari sisteme de securitate , participare in cel putin un contract similar ;Expert cheie 3 Inginer de sistem
- Va fi responsabil pentru integrarea si interfatarea subsistemelor din cadrul proiectului, precum si de configurarea sistemului de voce/date si aplicatii.Cerinte: - absolvent de studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau echivalent; participarea la cel putin un proiect implementare sistem IT&C
Personal
Expert cheie 4 : Inginer instalatii electrice: -absolvent de studii universitare de lunga durata in domeniu tehnic, atestat ANRE II B conform Ordin 90/007 al ANRE;Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)- atestat/certificat in urma absolvirii unor cursuri recunoscute in domeniul solicitat ( conform Legii 319/2006 si HG 1425/2006
Cerinta 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
Cerinta 5. Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, caz in care la incheierea contractului se va prezenta fie acord de asociere legalizat fie contract de asociere.
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele
stabilite in alte state ale UE in domeniul de activitate aferent contractului.
Avand in vedere ca prezentul contractare sicomponente de servicii si lucrari montare, se solicitaCertificat ISO 14001sau certificat echivalent emis de organismele stabilite in alte state ale UE in domeniul de activitate aferent respectivelor componente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara; Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim 75puncte. - pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: Ppret= (pret minim / pret ofertat) x 75;Daca e cazul, prevederile art Art. 202alin (11) din OUG34/2006 se vor aplica in mod corespunzator
2.
Durata de indeplinire a contractului
15%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Duratava fi exprimata in luni. Nu se admit unitati de masura fractionare ( de forma: 1, 5 luni / 1 luna si 7 zile , etc.) - pentru durata de indeplinire, cea mai mica ofertata, se acorda punctajul maxim alocat (15);
- pentru o durata mai mare decat durata minima ofertata, punctajul se acorda astfel: Pdurata= (durata minima / durata ofertata) x 15;Durata maxima acceptata pentruprestarea serviciilor estede 6 luni . Ofertele care precizeaza o durata mai mare de 6 lunivor fi considerate neconforme.
3.
Costurilelunaredeexploatare, operare si intretinere a sistemului de supraveghere
10%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul se acorda astfel: a) - Pentru oferta cu cel mai mic cost de operare si intretinere se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10;b) - Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: = (Cost operare minim / Cost operare ofertan ) x 10; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a analiza si verifica conformitatea costurilor ofertate din punctul de vedere al asigurarii indeplinirii de catre operatorii economici a cerintelor solicitate prin Caietul de sarcini, cu scopul protejarii acesteia impotriva ofertelor care prevad costuri de operare si intretinere nerealiste, /care nu suntfundamentate.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1009/120 / 05.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 12:00
Locul: Sediul UAT Oras Chitila - Str. Ion Olteanu, nr. 6, Oras Chitila, Judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Evaluareaofertelor se realizeazaprin acordarea pentru fiecare oferta a unui punctaj rezultat ca urmare a aplicarii algoritmului de calcul stabilit in documentatia de atribuire.In ordinea descrescatoare a punctajului acordat, comisia de evaluare intocmeste clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Nota: 1. Punctajele se vor calcula cu 2 ( doua) zecimale.2. In caz de egalitate a punctajelor, departajarea se face prin compararea preturilor ofertate, pretul cel mai mic fiind castigatorIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita, reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conformart. 256^2din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Orasul Chitila, judetul Ilfov - Serviciul Achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene
Adresa postala: Str. Ion Olteanu, nr.6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel. +40 0214363709, Email: [email protected], Fax: +40 0214363710, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer