Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA MICROBUZE SCOLARE 16+1 LOCURI, PENTRU UNITATILE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT


Anunt de participare numarul 105604/07.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  MILIGANU Ion, ALBOIU Ovidiu, Tel. 021 405 63 30, In atentia:  Ovidiu ALBOIU, Ion MILIGANU, Email:  [email protected], Fax:  021 312 01 40, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEPUBLICAMICROBUZESCOLARE 16+1 LOCURI, PENTRUUNITATILEDIN INVATAMANTULPREUNIVERSITAR DE STAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA FIECARE DIN INSPECTORATELE SCOLARE JUDETENE DIN TARA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE ? 170 MICROBUZE SCOLARE 16+1 locuri, PENTRUUNITATILEDIN INVATAMANTULPREUNIVERSITAR DE STAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
170 MICROBUZESCOLARE 16+1 LOCURI
Valoarea estimata fara TVA: 20, 945, 086.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI IN SUMA FIXA DE 320000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA ESTE ASIGURATA PRIN BUGETUL DE STAT PENTRU ANUL 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici poate lua oricare din formele juridice prevazute de lege.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator, certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor, certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, cazier judiciar pentru administratorul / administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza?Declaratia privind situatia personala a operatorului economic?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de auditfinanciar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si media profitului operational pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009) pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)din FORMULARULNR. 8 - Informatii generale- original. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) a contractantului sa fie de cel putin 10.000.000 lei, conform art. 9 lit. B) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, experienta similara, informatii privind standarde de asigurare a calitatii, informatii privind subcontractantii, intrucat operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are potential tehnic si organizatoric, trebuie sa faca dovada ca este capabil sa duca la indeplinire contractul si sa rezolve eventualele dificultati ce pot apare pe parcurs in derularea contractului, in cazul in care el ar fi castigatorul procedurii de atribuire a contractului de achizitii publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare (autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane) si care a avut o valoare egala sau mai mare de2.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 12:00
Locul: SEDIUL MECTS DIN STRADA GENERAL BERTHELOT 28-30 ETAJ 2, SECTOR 1, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DELEGATII CU IMPUTERNICIRE AI OFERTANTILOR, ALTE PERSOANE CU IMPUTERNICIRE CE DORESC SA ASISTE LA SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR PRIMITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDIPENDENTEI 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  021 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legilor in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala:  STRADA GENERAL BERTHELOT 28-30, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010612, Romania, Tel. 021 405 63 00, Email:  [email protected], Fax:  021 312 01 40, Adresa internet (URL):  wwww.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2010 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer