Licitatie Publica - ACHIZITIE PUI GRILL CALITATEA I ( fara cap, gat, picioare si intestine) SI PULPE PUI INTREGI, DIN DOUA BUCATI, PARTEA INFERIOARA SI PARTEA SUPERIOARA ( FARA SPATA)
Anunt de participare numarul 98752/26.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEPUI GRILL CALITATEA I ( fara cap, gat, picioare si intestine)SI PULPE PUI INTREGI, DIN DOUA BUCATI, PARTEA INFERIOARA SI PARTEA SUPERIOARA ( FARA SPATA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE ALIMENTE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 503, 196RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEPUI GRILL CALITATEA I ( fara cap, gat, picioare si intestine)SI PULPE PUI INTREGI, DIN DOUA BUCATI, PARTEA INFERIOARA SI PARTEA SUPERIOARA ( FARA SPATA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PUI GRILL CALITATEA I (fara cap, gat, picioare si intestine): CANTITATE MINIMA: 2700KG, CANTITATE MAXIMA: 32400 KG.
PULPA DE PUI INTREAGA ( din doua bucati, partea inferioara si partea superioara, fara spata): CANTITATE MINIMA: 2600KG, CANTITATE MAXIMA: 31200 KG.
Valoarea estimata fara TVA: 503, 196RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE FARA TVA..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legaliz.numai in cazul in care of.com.este declarata castig. si daca reprez.o cdt.pt. buna indepl. a ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181 semnat, stampilat, scanat in format.pdf.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala.Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU S-A SOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Autorizare pentru livrarea si transportul produselor alimentare.Certificat de calitate/echivalent din care sa rezulte caracteristicile organoleptice.Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a contractuluiprivind produsul PUI GRILL, respectiv PULPEPUI INTREGI, DIN DOUA BUCATI, PARTEA INFERIOARA SI PARTEA SUPERIOARA ( FARA SPATA ). Documente emise de organisme acreditate care sa ateste: certificare sisteme de managemental calitatii ISO 9001:2000al producatorului si distribuitorului sau act echivalent.Certificat privind asigurarea sistemului de management al sigurantei alimentelor conform HACCP sau SR EN ISO 22000 al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat.Licenta de fabricatie pentru producator daca este cazul.Resurse tehnice (dotare tehnica- masini de transport , camere frigorifice etc.).Produse de provenienta UE insotite de documente doveditoare.Lista contractelor de aceeasi natura cu obiectul achizitiei pe care le-a executat in ultimii 3 ani (formular C1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5108/21.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 18:00
Locul: In SEAP - la sediul autoritatii contractante - birou achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C. BRATEANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810286, Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLES, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR.22DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 12:03