Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE SAU ECHIVALENTI CU APARATUL Cobas 6000 c 501


Anunt de participare numarul 124900/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala:  STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330084, Romania, Punct(e) de contact:  ECATERINA RODICA LUCA, Tel. 0254214616, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0254254212516, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEREACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE SAU ECHIVALENTI CU APARATUL Cobas 6000 c 501
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de materiale a spitalului Judetean de Urgenta deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 687, 807.56RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEREACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE SAU ECHIVALENTI CU APARATUL Cobas 6000 c 501
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NaCl Diluent 9% 50 ml caseta 1 48 72Solutie acida diminuare carry over/ intretinere celule 50 ml caseta 1 24 36
Solutie alcalina diminuare carry over/intretinere celule caseta 2 72 108
, Agent hemoliza HbA1c 50 ml caseta 1 48 72
Solutie alcalina spalare sistem/spalare suplimentara
celule reactie 2 x 1800 ml buc 2 72 108
Solutie acida splare sistem 2 x 2000 ml buc 2 72 108
Solutie alcalina spalare ace12 x 70 mlbuc 3 72 108
Solutie acida spalare ace12 x 70 mlbuc 3 72 108
Solutie antibacteriana /antispumanta12x 70ml buc 5 96 144
Cuve reactie cutie1 48 72
lampa fotometrubuc 112 18Cupe de proba 2, 5 ml 1 x 5000 buc cutie1 24 36
Calibrator universal biochimie12 x 3 mlcutie x12 112 18
Ser control normal biochimie& ISE 20 x 5 ml cutie x201 12 18
Ser control patologic biochimie& ISE 20 x 5 ml cutie x211 12 18
Calibrator NH3, CO2, Etanol 2 x 4 mlcutiex2 1 24 36
Plasma control normal NH3, CO2, Etanol 5 x 4 ml cutie x5 2 36 54
Plasma control patologic NH3, CO2, Etanol 5 x 4 ml cutie x52 36 54
Calibrator CK MB 3 x 1 ml cutie x3 112 18
Ser control normal CK MB 4 x 3 ml cutie x4 112 18
Ser control patologic CK MB 4 x 3 ml cutie x41 12 18
Calibrator HbA1c 3 x 2 ml-cutie x3 1 24 36
Sange control normal HbA1c 4 x 0.5 ml cutie x4 1 24 36
Sange control patologic HbA1c 4 x 0.5 ml- cutie x4 1 24 36
Calibrator HDL/LDL Colesterol, Apo A, Apo B 3 x 1 mlcutie x31 12 18
Ser control normal HDL/LDL Colesterol, Apo A1, Apo B, 4 x 3 ml- cutie x4 2 36 54
Ser control patologic HDL si LDL colesterol 4 x 3 ml- cutie x 4 2 36 54
Control normal proteine totale urina/LCR, albumina T (
LCR, urina ) 4x 3ml - cutie x4 1 12 18
Calibrator proteine totale urina/LCR gen. 3, albumina T (ser,
LCR, urina ) 5x 1mlcutie x5 1 12 18
Control patologic proteine totale urina/LCR, albumina T (
LCR, urina ) 4x 3ml - cutie x4 1 12 18
Calibrator universal proteine specifice - A 1 acid glicoproteina, A 1 antitripsina, C3c, C4, CRP, CRP H sferitina, haptoglobina, IgA, IgG, IgM, transferina, 5 x 1 ml cutie x51 12 18
Ser control normal proteine specifice - A 1 acid
glicoproteina, A 1 antitripsina, albumina T ser , ASLO, C3c,
C4, CRP, CRP HS, feritina gen 2, haptoglobina, IgA, IgG, IgM transferina, 3 x 1 ml - cutie x3 2 36 54
Ser control patologic proteine specifice - A 1 acid
glicoproteina, A 1 antitripsina, albuminaT ser, ASLO, C3c,
C4, CRP, feritina gen 2, haptoglobina, IgA, IgG, IgM,
transferina 3 x 1 ml- cutie x3 2 36 54
Fosfataza alcalina, kit 1 48 72
GPT, teste/kit 400 - kit 2 96 144Amilaza, teste/kit 300- kit 1 48 72
GOT, teste/kit 500- kit 2 96 144
Colinesteraza teste/kit200kit 3 60 90
Creatin kinaza MB teste/kit100 kit 1 36 54
Creatin kinaza teste/kit 200kit 1 36 54
GGT teste/kit 400-kit 1 24 36Lactat dehidrogenaza teste/kit 300-kit 1 24 36Bilirubina directa test/kitkit 2 72 108
Bilirubina totala 250 buc 2 72 108
Calciu teste/kit 300- test2 60 90
Dioxid de carbon teste/kit 250test2 36 54
Colesterol teste/kit 400- test2 36 54Creatinina teste/kit700 test2 48 72
Glucoza test/kit 800test2 48 72Colesterol test/kit - HDL test1 36 54LDL Colesterol test/kit150 - test1 36 54Fier test/kit 200 - test1 48 72
Magneziu test/kit 175 - test1 48 72
Fosfor test/kittest1 24 36
Proteine totale test/kit 300test1 36 54Proteine urina&CSF test/kit150test1 12 18Trigliceride lichid test/kit250- test2 48 72
Acid uric test/kit400 test1 48 72
Ureetest/kit 500-test2 60 90
Complement C3C test/kit 100- test1 24 36Complement C4 test/kit100 test1 24 36IgA2 IgA test/kit 150 test1 24 36IgG2 IgG test/kit 150 test1 24 36IgM2 IgM test/kit 150 - test1 24 36
Hem glicozilata test/kit 150-test1 48 72
Sol. curatare 5x100ML KIT 1 12 18
Compensator 10*1ml 1 12 18
DILUENT 300MLBUC /TEST 1 12 18ELECTROD Cl BUC1 12 18ELECTROD K BUC1 12 18ELECTROD Na BUC1 12 18ELECTROD Referinte BUC1 12 18
STANDARD INTERN-600MLflacon 1 12 18
Solutie de referinta -500MLBuc 1 12 18
STANDARD HIGH 10X3MLkit 1 12 18STANDARD IOW 10X3MLkit 1 12 18
Valoarea estimata fara TVA: 2, 687, 807.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare estede 6.467, 81 lei, iar garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberat de D.G.F.P, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor.Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu s-a solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de conformitate CE in care se precizeaza conformitatea dispozitivuluicu una din directivele europene in domeniu : Directiva 93/42 CEE, Directiva 98/79CEE, Directiva 90/385 CEE, dupa caz, sau certificate emise de organismele de certificare notificate.
Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2000 sau act echivalent, alofertantului.
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicaleemis de Ministerul Sanatatii cu anexa care demonstreaza ca reactivii si consumabilele ofertate sunt compatibile sau echivalenti cu analizorul Cobas 6000 c 501 sau CE
Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractualede catre contractant, precizand daca in ultimii doi ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, privindREACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE sau ECHIVALENTI CU Cobas 6000 c 501, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
Lista contractelor de aceeasi natura cu obiectul achizitiei in baza carora ofertantul a efectuat livrari in ultimii 3 ani. Solicitam obligatoriu mostra pana la data depunerii ofertelor fara de care oferta va fi descalificata, cu mentiuneadenumirii produsului (a mostrei) precizatape scrisoarea de inaintare FORMULARUL SJD-A atasat pe plic.
Mostreletrebuie sa fie conforme cu caracteristicile prezentate in Caietul de sarcini. In urma testarii acestora de catre personalul medical avizat se vor intocmi referate de conformitate a calitatii ce se vor lua in considerare la evaluarea ofertelor.
Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G. 54/2009 ? privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale. Se solicita obligatoriu cate 1 mostra din fiecare produs, din LOT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8237/26.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:00
Locul: sala de sedinta a Spitalului Judetean de Urgenta Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLES NR.6, SECT.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala:  CURTEA DE APEL ALBA IULIASTR. I.C. BRATEANU, NR.1, Localitatea:  ALBA -IULIA, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810286, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala:  BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVASTR.22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea:  DEVA, Cod postal:  330084, Romania, Tel. 0254228711, Fax:  0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer