Licitatie Publica - ACHIZITIE REDUCTOARE SI PIESE DE SCHIMB REDUCTOARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 108134/20.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Melania Lapadatescu, Tel. 0351403342, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIEREDUCTOARE SI PIESE DE SCHIMB REDUCTOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Craiova II, str.Bariera Valcii nr.195, Craiova
COD CPV 42141300-2
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEREDUCTOARE SI PIESE DE SCHIMB REDUCTOARE , in conformitate cu caietul de sarcini si anexele la caietul de sarcini.Se va depune oferta completa pe fiecare lot in parte.
Lotul 1 ? Achizitie reductoare si motoreductoare
Lotul 2 ? Achizitie piese de schimb reductoareLotul 3 ? Achizitiepiese de schimb pentru reductor DGS 100
Lotul 4 ? Achizitiepiese de schimb pentru reductor I GPA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42141300-2 - Angrenaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIEREDUCTOARE SI PIESE DE SCHIMB REDUCTOARE , in conformitate cu caietul de sarcini si anexele la caietul de sarcini.Se va depune oferta completa pe fiecare lot in parte.
Lotul 1 ? Achizitie reductoare si motoreductoare
Lotul 2 ? Achizitie piese de schimb reductoareLotul 3 ? Achizitiepiese de schimb pentru reductor DGS 100
Lotul 4 ? Achizitiepiese de schimb pentru reductor I GPA
Valoarea estimata fara TVA: 262, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participar: 3000 lei, lotul 1:2200 lei, lotul 2:300 lei, lotul 3:300 lei, lotul 4:200 leigarantia de buna executie fara TVA: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC CEN Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a operatorilor economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si modificarile ulterioare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului si al producatorului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001sau
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Sau in locul documentelor solicitate mai sus se va prezenta:
Formularul 10 si anexa 1 si 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 14:00
Locul: Sala de licitatie etajul 3, Sediul Executiv CEN, str.Unirii nr.147, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica :90 de zile calendaristice de la semnarea contractului pentru reductoare 2 CH si 3H, iar pentru restul reductoarelor si piesele de schimb 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala: str Brestei nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str.Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. 0351403300, Fax: 0251418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 11:58