Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie : robineti si supape


Anunt de participare (utilitati) numarul 60749/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Cucu Ioan, Tel.0256308336, In atentia: Dep. Achizitii Transporturi, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie : robineti si supape
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Colterm SA Timisoara, Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie : robineti si supape
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131240-0 - Vane sferice (Rev.1)
29131147-8-Supape de siguranta (Rev.1)
29131270-9-Vane de trecere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini 8519/30.07.2008
Valoarea estimata fara TVA: 512, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura sau OPin valoare de 7000 lei-scrisoare de garantie bancara de buna executie in valoare de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- alocatii bugetare, - surse proprii, - plata se va efectua in maxim 30 de zile de la dataultimei receptii cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, formular 12A; declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12C; certificat de atestare fiscala pt. plata impoxitelor taxelor si contrb. de asig.saciale emis de ANAF si a certifde plata a imp.si taxelor la bugetele locale care confera plata acestora la data de 30.06.2008; certificat constatator emis de ORC; documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pt. persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale formular B2, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1500000 lei echivalent cu 424136 euro la 31.07.2008, prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princip. livr. de prod. efectuate in ultimii 3 ani, formular 12D . Se impune ca cerinta minima indeplinirea uneia din urmatoarele situatii : - valoarea unui contract de furnizare de produse similare, declarat in lista , sa fie de valoare egala sau mai mare decat 150000 lei echivalent 42414 euro la data de 31.07.2008 sau- suma val. a cel putin 3 contr. de furniz. prod. similare, declarate in lista, sa fie de valoare egala sau mai mare decat 250000 lei echivalent 70689 euro la data de 31.07.20082.Prezentarea a cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar enumerat in lista
3.Autorizatie (imputernicire) de comercializare a produselor de la producator
Informatii privind subcontractantii : completare formular 12G si 12C pentru subcontractanti
Certificarea sistemului calitatiiin conf. cu SR EN ISO9001:2001 sau cu orice versiune a standardului ISO 9001:2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A se obtine in urma unei solicit. scrise la fax 0256/430631 si achit. sumei de 12 leiintre orele 7, 30-10, 30 si 13, 00-14, 30 .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 10:00
Locul: SC Colterm SA Timisoara str. Episcop J. Lonovici nr.4 Sala de instructaj, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6 sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Colterm SA Timisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Episcop J. Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256/308348, Fax: 0256/430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer