Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie statie de tratare a apei pentru comuna Perisani, judetul Valcea.


Anunt de participare (utilitati) numarul 131262/14.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala:  strada Carol I nr. 3-5, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240539, Romania, Punct(e) de contact:  Jidoveanu Anca, Tel. 0250731298, Email:  [email protected], Fax:  0250731299, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de stat.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitiestatie de tratare a apei pentru comuna Perisani, judetul Valcea.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Perisani, judetul Valcea.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiestatie de tratare a apei pentru comuna Perisani, judetul Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42912300-5 - Utilaje si aparate de filtrare sau de purificare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie o bucata statie de tratare a apei pentru comuna Perisani, judetul Valcea.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare :2.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Declaratii privind calitatea de participant
-Cazier judiciar
-Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
-Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta
-Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).
-Persoane juridice /fizice straine
Ofertantul trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele in drept (copie)
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
-Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
- Cerinta minima : media anuala a cifrei de faceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie minim 300.000 lei, fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv:
Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala a tarii in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
-Experienta similara pentru contracte similare terminate in ultimii 3 ani .
Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1(unul) sau cel mult 2(doua) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000 lei, fara TVA.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de clientul beneficiar.
In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
Valoarea minima ce va fi luata in considerare este:
- fie valoarea cumulata a cel mult 2 contracte ce fac obiectul procedurii in care ofertantul a actionatca unic Contractor, - fie o partedin valoarea totala a cel mult 2 contracte ce fac obiectul procedurii, corespunzatoare cu cota sa de participare in asociere in cazul in care ofertantul a fost membru intr-o asociere
-Informatii privindasociatii /subcontractantiiOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar acordul de asociere legalizat Formular V.4.3 va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ser. Achizitii publice
Adresa postala:  Str. Carol I, Nr. 3-5, Localitatea:  Rm Valcea, Cod postal:  240173, Romania, Tel. 0250739580, Email:  [email protected], Fax:  0250738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2011 07:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer