Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tonere


Anunt de participare numarul 136111/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Radu, Tel. +40 750032379, In atentia: d-nei Gabriela Teletin, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitietonere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 878, 656RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia minim 3 contracte subsecvente.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se preconizeaza a se atribui pe parcursul acordului cadru este de 292885 lei, fara TVA(68112, 79 Euro).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il constituie achizitionarea de tonere pentru uzul AM POS-T.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de tonere conform caietului de sarcini. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru sunt: min. 464 buc. si max. 1392 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 878, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000 lei (50% pt IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, operatorul economic va vira suma in contul RO53TREZ7005005XXX000180, deschis la ATCP Mun. Bucuresti. Documentul de confirmare se va depune in original odata cu depunerea ofertei.Pentru constituirea scrisorii de garantie de participare se va utiliza Formularul nr. 16 din sect. III a Doc. de atribuire. Se solicita garantie de buna executie care se poate constitui printr-un instrument de garantare (conf art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006), conform Formularului nr. 19 din sect III a Doc de atrib, in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv T.V.A. (5% pt IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri comunitare nerambursabile. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale (factura/OP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt d-na Gabriela Teletin ? director si d-na Sorana Lazar Paraschivescu - sef serviciu.Ordonator de credite - ministru Silaghi Ovidiu Ioan Certificat constatator - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului. Nu se solicita transmiterea formularului intrucat autoritatea contractanta face verificarile direct la Registrul Comertului pentru operatorii economici romani. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pentru anul 2010 sa fie de minim 50.000 Euro (sau echiv)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei) produse similare (cartuse tonere), in cadrul a minim 1 contract de furnizare
Valoarea minima a contractului (sau a contributiei participarii ofertantului in asociere) fara TVA, 10.000 Euro (sau echivalent)
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant in domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii, respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 13:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescunr.38, Sector1, Bucuresti, sala 29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta sau anterior
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - POS Transport 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
1. Operatorul economic declarat castigator pentru incheierea unui contract subsecvent este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente serviciilor prestate in cadrul contractului.2. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.3. Daca este cazul, oferta va include Acordul de asociere, nelegalizat.4. Procedura de atribuire poate fi anulata in conformitate cu prevederile art. 209 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. In cazul in care in urma etapei de licitatie electronica derulata pentru incheierea unui contract subsecvent vor fi doua sau mai multe oferte cu valori egale (fara TVA), valoarea respectiva reprezentand oferta cu pretul cel mai mic, autoritatea contractanta va atribui contractul acelui ofertant, dintre cei cu oferte egale, care a incheiat acordul cadru cu pretul cel mai mic.6. In cazul in care pe locul 5 in clasamentul pentru incheierea acordului cadru sunt mai multe oferte cu preturi egale (valoarea totala a acordului cadru fara TVA), se va solicita reofertare a valorii intregului acord cadru, in plic inchis, numai operatorilor economici care sunt la egalitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 750032325, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro;www.ampost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer