Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Vopseluri, Grund si Diluant


Anunt de participare numarul 47410/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.408.770, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AchizitieVopseluri, Grundsi Diluant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN 1-5 (Craiova, Severin, Tg.Jiu, Rm.Valcea, Slatina) din cadrul DRDP Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AchizitieVopseluri, Grundsi Diluant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24312100-5 - Emailuri si smalturi (Rev.1)
24352000-6-Diluanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatilor din Caietul de sarcini, respectiv : vopsea = 8.000 kg; grund=1.200kg; diluant = 1.800 l
Valoarea estimata fara TVA: 84, 033.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib.de achizitionare cantitati noi similare, pana la 30%, cf art. 122 lit.j din cadrul OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=1.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigu-rarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tare in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii oferlelor (sa fie emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor) in original sau copie legalizata;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata- emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;Autorizatia pentru livrarea produselor (numai pentru comercianti) conform formular B3 completat de producator In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul , trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie prezentata legatura dintre producator si ofertant (formular B3a).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata (cu declarareacifrei deafaceri pe anii 2006, 2005, 2004 );
-Bilant contabil pe anii 2006 vizat si inregistrat la Organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3ani;
-Operatorul economic va prezenta o recomandare, in original, din partea conducerii DRDP Craiova cu precizarea calificativului binesau foarte bine, in cazul in care respectivul operator economic a colaborat cu DRDP Craiova sau SDN-urile 1-5 din cadrul DRDP Craiova.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezintecopia a 2 contracte de furnizare produse similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, precum si recomandarea din partea celor 2 beneficiari cu precizarea calificativului binesau foarte bine.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila impreuna cu prezentul anunt de participare.Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor de calificare depuse de operatorii economici in situatia lipsei urmatoarelor documente: - Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Autorizatia pentru livrarea produselor (numai pentru comercianti) conform formular B3 completat de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul , trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie prezentata legatura dintre producator si ofertant (formular B3a).Oferta depusa deoperatorul economic respectiv fiind declarata inacceptabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel - sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer