Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE 10 AUTOBUZE


Anunt de participare numarul 148522/13.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Georgescu, Tel. +40 314036118, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE 10 AUTOBUZE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: orasul Voluntari, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Urmare a faptului ca parcul auto al societatii de transport a Consiliului Local al orasului Voluntari nu mai corespunde cerintelor actuale, in vederea participarii la licitatia traseelor pentru reteaua de transport public a Municipiului Bucuresti este necesara achizitia unui numar de 10 autobuze noi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui numar de 10 autobuze noi, asigurarea service-ului in garantie.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 329, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 106.588, 80 lei, respectiv 24.000 euro (1 euro = 4, 4412 lei curs BNR la data de 29.11.2013) valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care plata garantiei de participare se va face in euro sau alta valuta se va lua in calcul cursul oficial leu/alta valuta al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor sau oricand incepand cu data publicarii invitatiei de participare. In masura in care CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau acesta renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 8.092, 94 lei. Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4); Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie (Formularul 5). Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei orasului Voluntari sunt: Florentin Costel Pandele - PRIMAR, Costache Constantin - VICEPRIMAR, Serban Carmen Nicoleta - SECRETAR, Niculae Constantin - Administrator Public, Barbu Mihai, Biber Mihaela, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Ilie Viorel, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin Costica, Tautu Vasile, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina ? CONSILIERI LOCALI, Simion Eugen, Georgescu Carmen Mariana, Stelniceanu Dragos Corneliu, Toma Florentina, Mitroi Macoveanu Cristinel Stefan, Brod Mariana, Buzila Cristina Ileana, Niculae Nicoleta Gabriela, Gaina Nelu, Preda Florin, Dorobantu Nicu ? angajati ai autoritatii contractante; Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180, art. 181 lit a), c^1) si d), si art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintei solicitate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit. Informatii cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie cel putin egala sau mai mare de 10.650.000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa Formularul 6 - fisa de informatii generale; Formularul 15 - Declaratie IMM (daca este cazul)Se vor prezenta Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara : Sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au executat si dus la bun sfarsit contracte de furnizare cu valoare cumulata cel putin egala sau mai mare de 5.329.440 lei (1.200.000 euro), din care sa reiasa urmatoarele: durata, valoarea, garantii, semnaturi beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta acele parti din contractele de furnizare similare unde se vor regasi valoarea contractului, livrarile ce fac obiectul contractului si perioadele de livrare ? parti din unul sau mai multe contracte de furnizare similare. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice: utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta lista cu atelierele autorizate unde beneficiarul poate efectua service-urile, reparatiile sau alte interventii in perioada de garantie.
Lista cu personalul de specialitate : Ofertantul va prezenta o lista cu personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa Formularul 7 + anexaSe vor completa : Formularul 8 - Experienta similara, Se vor prezenta acele parti din contractele de furnizare similare unde se vor regasi valoarea contractului, livrarile ce fac obiectul contractului si perioadele de livrare.Se va completa Formularul 11. Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant.Se va completa Formularul 10, Se vor prezenta : CV- Formular Europass; Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12; Document din care sa reiasa relatia cu ofertantulOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001 - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene - Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a certificatului echivalent Se accepta si ofertantii in curs de calificare care prezinta raport de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 12:00
Locul: B-dul Voluntari, nr. 74, oras Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr. 74, jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 314036180, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2013 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer