Licitatie Publica - Achizitie 14.015.000 buc. cutii de carton pentru ambalat sare 1 kg pentru Salina Ocna Dej, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Mures, Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
Anunt de participare numarul 144091/04.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Nastase Ana-Maria, Tel. +40 213178981, In atentia: Nastase Ana-Maria, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie 14.015.000 buc. cutii de carton pentru ambalat sare 1 kg pentru Salina Ocna Dej, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Mures, Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Slanic Prahova, jud. Prahova
- Ocna Dej, jud. Cluj
- Ocna Mures, jud. Alba
- Cacica, jud. Suceava
Cod NUTS:
RO 113; RO 316; RO 121;; RO 215.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cutii de carton pentru Salina Ocna Dej, Salina Slanic Prahova si Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA (in cantitatile si cu specificatiile tehnice din caietului de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44617000-8 - Cutii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
14.015.000 buc. cutii carton pentru ambalat sare 1 kg. Repartizarea/sucursala si specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 937, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - lot 1 ? 25.200 lei;
- lot 2 ? 8.400 lei;
- lot 3 ? 1.120 lei;
- lot 4 ? 6.400 lei;Operatorul economic care doreste ofertarea pentru toate cele 4 loturi va plati 41.120 lei.Pentru echivalenta in alta valuta decat leul, se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a 15 a zi inainte de data limita de depunere a ofertei".Perioada de valabilitate a garantiei pt participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia pt participare se poate constitui astfel: ?prin op in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Doroban?i, sau?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Garantia pentru participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea garantiei pentru participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Societatii Nationale a Sarii SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 30).In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi constituit de oricare membru al asocierii, in numele asocierii. 5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara (Formular 7) ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Completarea Formularului 10, in original;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Completarea Formularului 11, in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in
organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele:
Director General ? Aurel Bucur;
Director Economic ? Adrian Voicu;
Francisc Torpenyi ? Director Tehnic;
Grudnicki Nicolae ? Director Productie;
Tanasa Lucia ? Director Vanzari;
Ciobotaru Ciprian ? Director Management;
Radu Ene ? Director Turism
Gabriel Muraru ? Director TIC
Sef Serviciu ? Daniel Aldea
Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Completarea Formularului 8, in original.
Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Completarea Formularului 9, in original.
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In conformitate cu prevederile art 172 din OUG 34/2006 toate ofertele se depun pana la data limita de depunere.
Calitatea de participant la procedura- Prezentarea Formularul nr. 13.Daca este cazul, prezentarea Formularului 26 si anexala acesta cu precizarea par?ilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre ace?tia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda, daca este cazul, un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in Formularul 27 si respectiv Formularul 26A).Pentru acordul de asociere se va men?iona ca to?i asocia?ii isi asuma raspunderea solidara pentru execu?ia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruc?iuni de la si in numele tuturor asocia?ilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru execu?ia contractului, inclusiv platile.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai mul?i operatori economici, va semna o declara?ie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatea contractantaui, inainte de data semnarii contractului.
Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA - Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii generale - Cifra de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 14 ? informa?ii generalePentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.An Curs leu/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exerci?iilor financiare incheiate pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Autoritatea contracta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru justificarea cifrei de afaceri pe 2012.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertan?ilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.Persoanele juridice straine vor prezenta bilan?urile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, inso?ite de traducerea in limba romana a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa tabelul anexat formularului 16 A ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3ani? trebuie sa contina de la unu pana la 3 contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, respectiv lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. (Formularul nr. 16A).Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro
mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre
Banca Nationala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
- in vederea demonstrarii experientei similare nu se impune operatorilor economici prezentarea in mod expres de anumite documente ci se lasa la latitudinea acestora modalitatea de indeplinire a cerintei, prin prezentarea de orice documente/ certificari.
Avand in vedere faptul ca se aplica o procedura pentru atribuirea unui contract de furnizare, in scopul verificarii capacitatii tehnice a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta are dreptul de a le solicita acestora, cf art 188 art 1 lit e) din OUG 34/2006, mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata inaintea atribuirii contractului.Aceste informatii sunt relevante pentru indeplinirea contractului. Informam ofertantii ca aceste Cutii de carton trebuie sa aiba calitatea necesara pentru a fi folosite pe masina de ambalat IVF45 la o viteza de 135 cutii/min. Proba de conformitate cu masina automata de ambalat se realizeaza la salinele Sucursalei. Inainte de atribuirea contractului, castigatorul procedurii va trimite un lot de 200 buc. de cutii de carton neimprimate, utilizate pe masina de ambalat, conditia de admitere fiind realizarea unui refuz de maxim 1 buc din cele 200 buc. Dupa efectuarea probelor pe masina automata de ambalat, se va incheia contractul.
Ofertantii vor prezenta:
- Declaratia de conformitate a produselor livrate prevazuta de HG nr. 621/2005
- Buletin de analiza emis de un laborator specializat din care sa reiasa faptul ca sunt respectate limitele de migrare specificate in HG 1197/2002 pentru aprobarea Normelor privind materialele si obiectele care vin in contact cu alimentele
Materialele trebuie produse conform bunelor practici de fabricatie pentru ca, in conditii normale si previzibile de utilizare, sa nu transfere constituenti alimentelor in cantitati care ar putea periclita sanatatea umana sau care ar putea aduce o schimbare inacceptabila in compozitia alimentelor ori o deteriorare a caracteristicilor organoleptice ale acestora.
Se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in ultimii 3 aniVerificarea capacitatii tehnice a ofertantilor/candidatilorCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselorStandarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2013 11:30
Locul: Calea Victoriei, nr. 220, sector 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputericite sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe oferte admisibile cu cel mai mic pret egal, departajarea se va face prin depunerea unei noi oferte financiare in plic sigilat de catre toti ofertantii aflati in aceasta situatie pana la termenulstabilit in acest sens de autoritatea contractanta.Livrarea se va face in baza comenzilor ferme ale sucursalelor autoritatii contractante.Atentie!! Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele de la art. 256 ind. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: calea victoriei nr 220 sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Tel. +40 213178990, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2013 09:57