Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie 2 autocompactoare in cadrul proiectului ,, Sistem de colectare selective a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin


Anunt de participare numarul 97351/02.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANASTIREA CASIN (CONSILIUL LOCAL MANASTIREA CASIN)
Adresa postala: Strada Principala, nr.1027, Localitatea: Manastirea Casin, Cod postal: 607310, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Apreotesei, Tel.0234/331824, Email: [email protected], Fax: 0234/331624, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie 2 autocompactoare in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selective a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de catre autoritatea contractanta a: 2 Autocompactoare (utilaje specifice pentru colectarea si transportul deseurilor menajere)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului il constituie achizitia de 2 autocompactoare in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selectiva a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin
Valoarea estimata fara TVA: 742, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 14.000 lei. Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului fara TVA, care se va incheia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, finantare de la bugetul de stat si de la bugetul local. Plata se face prin ordin de plata in termen de 90 zile de la emiterea ocazionata de incheierea proceselor verbale de receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu/asociere/societate mixtaFormularul 12A -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaFormularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formular nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraconfirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin : Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;Copie dupa certificatul de inmatriculareDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilanturi contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Formularul nr. IG-Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a contractantului sa fie de cel putin 1.200.000 lei. Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/euro este cursul valutar valabil in ultima zi lucratoare a perioadei fiscale de raportare, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va completa: Formularul ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Cerinta obligatorie: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente, si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Rezultatele financiare conform bilanturilor contabile auditate trebuie sa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind personalul tehnic de specialitateInformatii privind subcontractantiiStandarde de asigurare a calitatiiInformatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 12D- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult 3 contracte similare finalizate, cu o valoare cumulata de cel putin 200.000 lei (fara T.V.A.) si 3 recomandari din partea altor beneficiari. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si anexa acestuia.Prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, se solicita prezenta unui specialist care poata sa instruiasca angajatii care vor opera respectivul echipament. Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, la producator. Se solicita completarea Formularului 12G Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (Formular 15), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de Garantie acordata
20%
Descriere: Minim 12 luni
3.
Durata de livrare a vehiculelor
29%
Descriere: Maxim 30 zile
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 01:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire semnata de persoana autorizata sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2006 PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICI SI SOCIALI Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu (Schema de granturi: Investitii publice in sectoarele de mediu)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310641, Email: [email protected], Fax: 021310642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234514275, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 10 zile conform cu art.256, alin.1, lit.a din OUG.34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Manastirea Casin
Adresa postala: Sat Manastirea Casin, nr.1024, Localitatea: Manastirea Casin, Cod postal: 607310, Romania, Tel.0234331824, Email: [email protected], Fax: 0234331624, Adresa internet (URL): www.manastireacasin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer