Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie 2 grupuri de pompare


Anunt de participare (utilitati) numarul 104208/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Nenciu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie 2 grupuri de pompare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Statia de Pompare Nord ? str. Dimitrie Pompei nr. 19, sector 2
- Statia de Pompare Sud ? str. Sinei nr. 44, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 2 grupuri de pompare (pompa si motor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122210-5 - Grupuri hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 2 grupuri de pompare (pompa si motor)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare ? 15.600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibiliatate. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu priv.la impoz.si taxele locale valabil la data deschid.ofertelor, eliberat de autoritat.fiscala competenta, din care sa rezulte ca op. economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.Certif.constatator elib.de O.R.C.Copia certif.de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de O.R.C.Se vor depune documente care atesta statutul de IMM in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente ? prezentat in copie stampilata si semnata conform cu originalul;
Se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant:
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
- se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 3.000.000 lei pe ultimii trei ani.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos. Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2009.
Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de min. 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de min. 30%.
Ofertantii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna Formularul B - declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta documente din care sa reiasa ca operatorul economic a furnizat si montat produse similare in ultimii 5 ani.
Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contractele depuse ca experienta similara.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b)daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate:
- neconformitati- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Recomandarile vor fi din partea altor autoritati contractante decat S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.Ofertantul va prezenta lista contractelor in curs-daca exista.
incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte ale caror obiecte au fost realizarea unor proiecte similare si care au avut o valoare cumulata egala sau mai mare decat 1.500.000 lei. Dovada se va face prin prezentarea in copie a contractelorsi proceselor verbale de punere in functiune. Prin proiecte similare se intelege livrarea si montarea de grupuri de pompare(pompa + motor electric) in statii de pompare apa potabila cu debite proiectate minim 5.000 mc/h.Certificat SR EN ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001 obtinute de ofertant (emise de o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificare), valabil la data deschiderii ofertelor.
Se vor accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Ofertantii vor prezenta odeclaratie pe proprie raspundere, data sub sanctiunea art. 292 Cod penal privind falsul in declaratii, din care sa rezulte informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatoriu inregistrati in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP) pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 11:00
Locul: Directia Logistica, Splaiul Independentei, nr. 235, corp C1, parter, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatiile necesare participarii la licitatia electronica: a) elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.b) eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit ? valoarea finala va fi data derezultatul obtinut la finalul rundei a 2-a.c) informatiile care vor fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: numarul de runde ? minim 2;d) informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: la faza finala de licitatie electronica vor fi invitati sa prezinte oferte doar operatorii ale caror oferte au fost declarate admisibile. Invitatia generata de sistem va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.e) informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit: conform site-lui oficial www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare de a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. banului, nr. 3A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer