Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE 2 MICROBUZE TRANSPORT CALATORI IN TRAFIC URBAN, FURNIZARE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 5 ANI


Anunt de participare (utilitati) numarul 135763/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel. +40 744535345, Email: [email protected], Fax: +40 330401442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
OPERATOR ECONOMIC CU ACTIVITATE RELEVANTA
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE 2 MICROBUZE TRANSPORT CALATORI IN TRAFIC URBAN, FURNIZARE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 5 ANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SUCEAVA, STR. TRAIAN VUIA NR. 4SEDIUL SC TPL SA SUCEAVA
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE 2 MICROBUZE TRANSPORT CALATORI IN TRAFIC URBAN, FURNIZARE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 5 ANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE 2 MICROBUZE TRANSPORT CALATORI IN TRAFIC URBAN, FURNIZARE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 5 ANI, AVANS ZERO , VALOARE REZIDUALA INCLUSA IN RATE
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
64 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 17.500 Lei echivalent 4.004, 94 Euro la curs 1 Euro ' 4, 3696 Lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a candidaturii. Se va copnstitui fie cu Scrisoare de garantie emisa de Banci/Societati de asigurari, fie prin virament in cont deschis la BRD Suceava , IBAN : RO52BRDE340SV1133254340. Garantia de participare se cpoate retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se regaseste in situatille: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia b) ofertantul refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei. la invitatia autoritatii contractante c) ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de furnizare d) Ofertantul se regaseste in situatia prevazuta de art. 178/1 din OUg 34/2006 - in acest caz se retine suma calculata conform cu prevederile Art.278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la data finalizarii procedurii de achizitie pub lica in baza Cererii transmise de ofertant autoritatii contractante Garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului de furnizare. se va constitui intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data semnarii PV de receptie a produselor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii din Bugetul societatii aferent anilor 2012 - 2017
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Formular A, in original-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular B, in original-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre -Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS - in original/copie legalizata sau copie cu mentiuna "conform cu originalul"Nota : Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor .- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala- in original/copie legalizata sau copie cu mentiuna "conform cu originalul"Nota : Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor .- Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 ? Formular 20 - in original- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular 21 - in originalPersoane cu functii decizionale in cadrul SC TPL SA sunt: Administrator unic ? Darie Romaniuc, Contabil Sef ? Carja Vasile.Ing. Sef ? Stoica Mihai, Sef atelier auto ? Andriciuc Mihai, Responsabil Achizitie ? Ing. Constantinescu Mihai.NOta: La solicitarea autoritatrii contractante - ofertantul va prezenta pentru demonstrarea conformitatii, documentele care au fost initial prezentate in copie cu mentiunea "conform cu originalul" sub forma original sau copie legalizata In cazul ofertantilor inregistrati in RomaniaCertificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate din care sa rezulte obiectul de activitate/activitati autorizate. ? productie autobuze si/sau comercializare autobuze si/sau leasing.In cazul ofertantilor straini: Documente care demostreaza inregestrarea si obiectul de activitate similar cu obiectul procedurii sau incadrarea in categoria profesionala similara cu obiectul procedurii.In acest caz documentele se prezinta in traducere legalizata.Nota: Documentele care initial au fost prezentate in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", vor fi prezentate de ofertanti, la solicitarea comisiei de evaluare in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara a candidatului: - Bilantul contabil la 31.12.2010 si 31.12.2011 - Informatii generale despre ofertant, Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sau perioada de cand este infiintat daca aceasta este sub 3 ani ? minim 480.000 Euro echivalent 2.097.408 Lei la curs BNR valabil pentru data de 10.04.2012 respectiv 1 Euro = 4, 3696 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara a) Lista a principalelor livrari de produse similare efectate in ultimii 3 ani catre clienti privati sau autoritati /institutii publice insotite de certificari privind indeplinirea contractului.Experienta similara ? va fi demonstrata printr-un contract similar finalizat sau in curs de derulare din ultimii 3 ani de furnizare mijloace de transport in comun, cerinta valorica minim 120.000 Euro echivalent 524.352 Lei la curs BNR din 10.04.2012, 1 Euro = 4, 3696 Lei b) Lista principalelor servicii similare presatate in ultimii 3 ani - servicii de leasing financiar
2.Declaratie privind resursele tehnice angajate in executia contractului de furnizare
Se va completa Formularul E si Anexa Se vor prezenta resursele tehnice proprii, inchiriate, ale asociatilor, sustinatorilor sau subcontractantilor (punct de lucru socieate de leasing, unitate de service / unitate mobila de interventie - autorizata RAR pentru toata gama de interventii).
3.Declaratie privind efectivele de personal, nominalizarea persoanei responsabile cu indeplinirea contractului, personal tehnic de specialitate pentru prestarea serviciilor conexe furnizarii in perioada de garantie.
Se solicita prezentarea Atestatului RAR pentru Sef unitate service.
4.Declaratie privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctaj oferta n = (Cel mai mic pret ofertat) x 60 puncte)/Pret oferta n, Ofertele ce prezinta pret mai mare cu peste 10% decat valoarea estimata vor fi declarate inacceptabile
2.
Termen de livrare a microbuzelor
12%
Descriere: Datorita numarului limitat de caractere - se va consulta Caietul de sarcini
3.
Garantie acordata produsului in ani (garantie integrala) ? se va lua in calcul cel mai mic termen de garantie
7%
Descriere: Datorita numarului limitat de caractere - se va consulta Caietul de sarcini
4.
Garantie acordata produsului ca limita de km (garantie integrala)
7%
Descriere: Datorita numarului limitat de caractere - se va consulta Caietul de sarcini
5.
Consum ciclu urban
14%
Descriere: Datorita numarului limitat de caractere - se va consulta Caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Singurul element din cadrul ofertei ce va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei. Ofertele Admisibile vor fi introduse in Licitatia electronica, operatorul SEAP va instiinta candidatii prin Notificari transmise prin Email despre lansarea licitatiei electronice, data de inceput si perioada de desfasurare. Autoritatea contractanta va instiinta prin Fax candidatii despre lansarea Licitatiei electronice. Licitatia electronica se va desfasura intr+o singura runda, Pretul ofertat poate fi imbunatatit pana la un nivel care sa nu afecteze oferta tehnica si conditiile comerciale si contractuale negociate, va fi un pret realist care sa acopere tote categoriile de costuri cu furnizarea si serviciile conexe furnizarii produselor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2012/S32-052069 din 16.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 10:00
Locul: Sediul Autoritatii contractanteSC TPL SA dinSuceava, Str. Traian Vuia Nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputerinicite din partea candidatilor, Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Finantarea se face din Fonduri proprii 2. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de candidati preselectati/selectati , astfel numar minim - 3, numar maxim - nelimitat.3.Mod de comunicare si transmitere a datelor: Fax, Email, Posta 4.In cazul in care 2 oferte se afla la egalitate pe primul loc cu acelasi punctaj, castigatoare va fi desemnata oferta ce prezinta cel mai mic pret in urma licitatiei electronice. 5. Indeplinirea cerintelor de selectie, in cazul asocierii/subcontractarii/sustinerii de catre un tert conform Art. 176 si 190 din OUG 34/2006, se face conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul ANRMAP Nr. 509 /2011. 6. Conform Legii 346/2004 candidatii care demonstreaza incadrarea in categoria IMM beneficiaza de reducere cu 50% pentru Cifra minima de afaceri, Garantia de participare si garantia de buna executie. 7.Legislatia specifica in domeniul fiscal, al muncii si al mediului se poate consulta pe site: www.mfinante.ro, www.mmediu.ro, www.mmuncii.roDocumentatia reprezinta republicarea Documentatiei Nr. 31947.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TPL SA Suceava - Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Traian Vuia Nr.4, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Tel. +40 330401442, Fax: +40 330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer