Licitatie Publica - Achizitie 210 buc telefoane mobile, 5 buc calculatoare portabile si 4 buc unitati centrale
Anunt de participare numarul 141554/22.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.oprescu Mihai, Fax: +40 250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.oprescu Mihai, Fax: +40 250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.oprescu Mihai, Fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie 210 buc telefoane mobile, 5 buc calculatoare portabile si 4 buc unitati centrale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul D.S.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 210 buc telefoane mobile, 5 buc calculatoare portabile si 4 buc unitati centrale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32250000-0 - Telefoane mobile (Rev.2)
30211000-1-Unitate centrala de procesare (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 210 buc telefoane mobile, 5 buc calculatoare portabile si 4 buc unitati centrale
Valoarea estimata fara TVA: 52, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 1055 lei, defalcata pe loturi astfel : pentru Lot I =778 lei , pentru Lot II = 178 lei si pentru Lot III=99 lei .Termen de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin.(1) si alin.(5) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "scrisoare de garantie bancara", instrument care va fi prezentat A.C. in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei incontul Directiei Silvice Valcea RO81RZBR0000060001071076-RAIFFEISEN BANKRm.Valcea, urmand ca dovada constituirii sa fie scanata sa fie prinsa pe plic. Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88, alin.4) din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARICIPARE, echivalenta leu/alta valuta se face la data publicarii anuntului de participare garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art.90 , alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 1 din HG 925/2006 (in cel mult 14 zile)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea?de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006 aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
2. Completare si prezentare ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original , copie "conform cu originalul"sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original, copie "conform cu originalul" sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul "declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Valcea : Mihailescu Gheorghe, , Jinaru Adam , Gogonetu Constantin , Olteanu Mihai , Oprescu Mihai, Simoiu Cristian, Frunzescu Raluca, Dumitrascu Ana.
6. Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare cu oferta independenta Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba pboect de activitate producerea sau comercializarea produselor solicitate prin caietul de sarcini : i)se va atasa certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului Comertului .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comertsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privindprocedura insolventei, societatea se afla in incapacitate de plata. iii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani ? sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate adica: pentru Lot I cifra de afaceri globala =77800 lei, pentru Lot II cifra de afaceri globala =17800 lei, pentru Lot III cifra de afaceri globala = 9920 lei.Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei-pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei si pentru anul 2012:1euro=4, 4287 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiiprivind experienta similara.Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei-pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei si pentru anul 2012:1euro=4, 4287 lei.
S-a solicitat ca ofertantul sa prezinte cel putin 1(una) recomandare, certificate sau alte documentede la alti beneficiari.
cerinta nr.2Experienta similara. S-a solicitat ca ofertantul se faca dovada ca perfectatcontracte care au avutobiect similar cu o valoare cel putin egala cu valoarea contractului , adica cel putin egala cu 38900 lei pentru Lot I, 8900 lei Lot II si 4960 lei pentru Lot III , sau certificate /documente emise de catre beneficiar din care sa sa reiasa furnizarea de produse
Ofertantul trebuie sa prezinte certificat ISO 9001 in original , copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2013 14:00
Locul: la sediul D.S.Valcea din str.carol I , nr.37, Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX art.256.alin. (1) din O.U.G. 34/2006 cu privire la atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Valcea - OFICIULJURIDIC
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2013 09:55