Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie 3 Autoutilitare -DS Bihor


Anunt de participare numarul 140685/22.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
RegieAutonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie 3 Autoutilitare -DS Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DS Bihor , str. M Eminescu nr.15 Oradea jud. Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de 3 Autoutilitare N1 4X4 , din care 2 cu bena si 1 fara bena
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Camionete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de 3 Autoutilitare N1 4X4 , din care 2 cu bena si 1 fara bena
Valoarea estimata fara TVA: 464, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum de 6500lei. Daca se constituie in valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului anuntat de Banca Nationala a Romaniei pentru data de 03.12.2012. Modalitati de constituire;
-Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor, -sau prin virament bancar in contul RO44RZBR0000060000503710 Raiffeisen Bank Oradea, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ;60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , intocmita conform LEGE Nr.346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere, daca este cazul, pentru constituirea a numai 50%din Garantiade participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale DS Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale [Se va prezenta formularul 1 din Sectiunea aII-a Formulare]2.Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 2 din Sectiunea aII-a Formulare]3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura[Se va prezenta formularul 3 din Sectiunea aII-a Formulare]4..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 4 din Sectiunea aII-a Formulare]5..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 5 din Sectiunea aII-a Formulare] Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante;Florescu Adrian - Director, Popa Ionel- Director tehnic, Szjiiarto iosif-Director economic, Judea Liviu -responsabil investitii , Roman Gheorghe-responsabil Achizitii publice
6.Certificat de participare conform Ordinului 314/2010[Seva prezenta Formularul 6 din sectiunea II -formulare]
7.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului ? Mod de indeplinire ; Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul'' , care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic , valabil la data depunerii ofertelor , in oricare din formele , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatulemis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Media Cifreide afaceri , pe ultimii 3 ani , in domeniul deactivitate aferent contractului , care trebuie sa fie de cel putin 324870 lei. In cazul in care situatiile financiare sint intocmite in alta moneda , la conversia in RON, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei sau Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se ca prezenta listaprincipalele livrari similare din ultimii trei ani.Formularul 7.
Certificate privind indeplinirea standardelor de calitate .
Certificate privind indeplinirea standardelor de mediu.
Certificat ISO 9001 sau similar.Se accepta orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2012 12:00
Locul: Sediul DS Bihor, str. M.Eminescu nr.15, loc Oradea, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii Ofertantilor sau imputernicitii acestora , dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte admisibile au preturi egale si sint clasate pe primul loc, atunciautoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi , ca la o data si ora ce va fi stabilita ulterior, o noua propunere de pret [in plic inchis] , in care pretul nu poate fi mai mare decit cel initial.Va fi declarata cistigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Bihor
Adresa postala: Strada Mihai Eminescu nr.15, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Tel. +40 0259413001, Email: [email protected], Fax: +40 0259430967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer