Licitatie Publica - Achizitie 4 microbuze destinate transportului public de calatori in sistem leasing cu durata de 5 ani
Anunt de participare (utilitati) numarul 133066/15.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel. +40 744535345, Email: [email protected], Fax: +40 330401442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie 4 microbuze destinate transportului public de calatori in sistem leasing cu durata de 5 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Municipiul Suceava, Sediul SC TRANSPORT PUBLIC LOCAL SA, Str. Traian Vuia Nr. 5, Judet Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 4 microbuze (11 locuri minim , capacitate totala de transport persoane - minim 22 persoane) cu podea joasa destinate transportului public de calatori in sistem leasing cu durata de 5 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 4 microbuze (11 locuri minim , capacitate totala de transport persoane - minim 22 persoane) cu podea joasa destinate transportului public de calatori in sistem leasing cu durata de 5 ani.
Contract de leasing in EURO cu rate egale, fara Avans si cu valoare reziduala inclusa in rate.
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 35.000 Lei , se va constitui in favoarea autoritatii contractante fie cu Scrisoare de garantie de participare emisa de o Bnca sau Societate de asigurari, fie cu OP in contul RO52BRDE340SV1133254340 deschis la BRD Suceava si va avea o valabilitate de minim 90 zile de la data limita de depunere aofertei.Garantia de participare se poate retine de autoritatea contractanta (integral sau partial) cand ofertantul se afla intr-una din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executied)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 2781 din OUG 34/2006Garantia de participare se restituie in maxim 3 zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie Garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara sau retineri succesive din plata facturilor emise pe durata leasingului. Ofertantul castigator va deschide un cont la Trezoreria Suceava in favoarea SC TPL SA in care se va varsa in maxim 14 zile de la semnarea contractului o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Autoritatea contractanta va alimenta contul cu suma retinuta din plata fiecarei facturi. Contul deschis la Trezorerie este purtator de dobanda.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii alocate prin Bugetul anilor 2012 - 2016
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006- Formular B
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS (prin obligatii exigibile de plata seintelegeobligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertei)
4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala
5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 21
6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20, Persoane din cadrul SC TPL SA Suceava fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Administrator unic ? Darie Romaniuc
Inginer Sef ? Stoica Mihai, Sef atelier auto ? Andriciuc Mihai, Sef serviciu achizitii ? Ing. Constantinescu Mihai, Contabil sef ? Carja Vasile Documente ce dovedesc inregistrarea
a) Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii;
b)Pentru persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009 , 31.12.2010 vizat de ANAF si Bilant contabil la 31.12.2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011
Cerinta minima ? Cifra Medie de Afaceri globala pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activiotate daca aceasta este mai mica de 3 ani ? minim 880.000 Euro echivalent 3.829.584 Lei la curs BCE valabil pentru luna Decembrie 2011 respectiv 1 Euro = 4, 3518 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ? Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani catre clienti privati sau autoritati /institutii publice insotite de certificari privind indeplinirea contractului.Experienta similara ? va fi demonstrata prin livrari efectuate aferente unui singur contract similar finalizat sau in curs de derulare din ultimii 3 ani .
Cerinta valorica :300.000 Euro echivalent 1.305.540 Lei la curs BCE valabil pentru luna Dec. 2011, 1 Euro = 4, 3518 lei demonstrata prin livrarile aferente unui singur Contract similar? furnizare mijloace de transport rutier de calatori (autobuze, autocare, microbuze)
Declaratie privind resursele tehniceangajate in executia contractului de furnizare
Declaratie privind efectivele de personal, nominalizarea persoanei responsabile cu indeplinirea contractului, personal tehnic de specialitate pentru prestarea serviciilor conexe furnizarii in perioada de garantie.
Declaratie privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare , se va exprima in luni
12%
12
Descriere: a) Oferta cu un termen de livrare de 1 luna va primi 12 puncte b) Oferte cu termen de livrare de 2 luni vor primi8 punctec) Ofertele ce prezinta un termen de livrare de 3 luni vor primi 4 puncte; Ofertele ce prezinta un termen de livrare de 4 luni vor primi 0 puncte, Ofertele ce prezinta un termen de livrare mai mare de 4 luni vor fi respinse fiind declarate neconforme
3.
Garantie acordata intreguluiprodus exprimata in ani (fara limita de KM)
14%
14
Descriere: a) Oferta cu cu un termen de garantie de 4 ani va primi 14 puncte, ; b) Ofertele ce prezinta un termen de garantie de 3 ani vor primi 7 puncte; c) Ofertele ce prezinta un termen de garantie de 2 ani vor primi 0 (zero) puncte; d) Ofertele ce prezinta un termen de garantie mai mic de 2 ani vor fi respinse fiind declarate neconforme
4.
Consum ciclu urban
14%
14
Descriere: a) Oferta ce prezinta cel mai mic consum pentru ciclul urban in Litri/100 km (conform fisei tehnice a producatorului) va primi punctaj maxim respectv 14 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Anuntul pentru licitatia electronica se va publica pe SEAP dupa terminarea etapei de evaluare a ofertelor. La licitatia electronica pot sa participe numai operatorii economici care au oferta Admisibila. Operatorul SEAP genereaza automat mailuri ofertantilor introdusi in Licitatia electronica astfel trasabilitatea informarii operatorilor despe data si ora inceperii licitatiei electronice este asigurata de catre operatorul SEAP. Singurul element din cadrul ofertei ce face obiectul procesului repetititiv de ofertare este "Pretul ofertei". Se va organiza Licitatie electronica ca etapa finala a procedurii de achizitie cu o singura runda de desfasurare.Nivelul minim pana la care poate fi imbunatatit pretul - acesta poate fi imbunatatit pana la un nivel astfel incat sa nu fie afectata oferta tehnica si conditiile comerciale si contractuale.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul asocierii/subcontracatrii/sustinerii din partea tertilor - indeplinirea cerintelor de calificare se face conform prevederilor Anexei 2 din Ordin ANRMAP Nr. 509/2011.2. In cazul in care in urma Licitatiei electronice se regasesc doua sau mai multe oferte la egalitate, pe primul loc, cu acelasi punctaj, oferta castigatoare va fi declarata cea care prezinta cel mai mic prĂȘt.3.Plata ratelor de leasing se va efectua in Lei la curs InforEuro dat de BCE valabil pentru luna in care se face plata.4. Documentele din cadrul ofertei se pot depune - in original/ copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul". La solicitarea autoritatii contractante, ofertantii au obligatia de a prezenta pentru confirmare documentele in original sau copie legalizata.5. Documentatia reprezinta republicarea Documentatiei nr.12477.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TPL SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Mun. Suceava, Str. Traian Vuia Nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720721, Romania, Tel. +40 330401442, Email: [email protected], Fax: +40 330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 10:34