Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie 5.100 kg Iodat de potasiu pentru Salina Ocna Dej, Salina Slanic Prahova, Salina Tg. Ocna, Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA


Anunt de participare numarul 144066/04.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Ana-Maria Nastase, Tel. +40 213178981, In atentia: daniel aldea, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie 5.100 kg Iodat de potasiu pentru Salina Ocna Dej, Salina Slanic Prahova, Salina Tg. Ocna, Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Slanic Prahova, jud. Prahova
Cod NUTS:
RO 316
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Iodat de potasiu pentru Salina Ocna Dej, Salina Slanic Prahova, Salina Tg. Ocna, Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA (in cantitatile si cu specificatiile tehnice din caietului de sarcini).Valoarea estimata minima de 940.000lei a contractului ce face obiectul procedurii de licitatie reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14311300-7 - Saruri naturale brute de potasiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5.100 kg iodat de potasiu. Repartizarea/sucursala si specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini. Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea si suplimentarea contractului de furnizare de produse, la preturile contractate initial, cu conditia existentei resurselor financiare cu aceasta destinatie si daca se indeplinesc cumulativ conditiile H.G. nr. 925, art.6, punctul 3).Valoarea estimata a contractului inclusiv eventualele suplimentari este de 941.270 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 940, 000 si 941, 270RON
II.2.2) Optiuni
Da
Nr.prelungiri: intre intre 01 ianuarie 2014 ? 30 aprilie 2014DURATA Ctr: pana la 31.12.2013
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 18.000 leiPentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR din ?a 15a zi inainte de data depunerii ofertei".- Per.de valab. a garantiei pentru particip: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, per.egala cu per.de valab. a ofertei. Modul de constituire a garantiei de particip: cf art.86 din H.G925/2006.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, poate depune garantia de particip in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru particip. se poate constitui astfel: ?prin op in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Dorobanti, sau?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, doc care se va prezenta in original.Autorit. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip, ofertantul pierzand suma constituita, cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind declarataca?tigatoare nu a constituit garantia bancara de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind declarata castigatoarerefuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- ofertantul a depus la CNSC o contestatiein legatura cu procedura mai sus men?ionata, iar CNSC a respins contestatia conform cu art. 278 din OUG34/2006. Garantia pentru participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea garantiei pentru participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Societatii Nationale a Sarii SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 30). 5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara (Formular 7) ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Completarea Formularului 10, in original;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea Formularului 11, in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in
organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele:
Director General ? Aurel Bucur;
Director Economic ? Adrian Voicu;
Francisc Torpenyi ? Director Tehnic;
Grudnicki Nicolae ? Director Productie;
Tanasa Lucia ? Director Vanzari;
Ciobotaru Ciprian ? Director Management;
Radu Ene ? Director Turism
Gabriel Muraru ? Director TIC
Sef Serviciu ? Daniel AldeaDeclaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea Formularului 8, in original.
Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea Formularului 9, in original.
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.
Calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularul nr. 13.Daca este cazul, prezentarea Formularului 26 si anexala acesta cu precizarea par?ilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre ace?tia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda, daca este cazul, un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in Formularul 27 si respectiv Formularul 26A).Pentru acordul de asociere se va men?iona ca to?i asocia?ii isi asuma raspunderea solidara pentru execu?ia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruc?iuni de la si in numele tuturor asocia?ilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru execu?ia contractului, inclusiv platile. In?elegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca to?i asocia?ii sunt obliga?i sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai mul?i operatori economici, va semna o declara?ie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatea contractantaui, inainte de data semnarii contractului.Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA - Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va completa si prezenta Formularul 14 ? informatii generalePentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.An Curs leu/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exerci?iilor financiare incheiate pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Autoritatea contracta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru justificarea cifrei de afaceri pe 2012.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertan?ilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.Persoanele juridice straine vor prezenta bilan?urile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, inso?ite de traducerea legalizata in limba romana a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experien?a similara in ultimii 3 ani
Certificarea calitatii produselor livrate
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv: manualul calitatii sau certificat ISO ? pentru furnizor si producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerin?a minima: Tabelul anexat formularului 16 A ?Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3ani? trebuie sa contina de la unu pana la 3 contracte, indeplinite in ultimii 3 ani.- Ofertan?ii vor prezenta o declara?ie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 16A). Lista va fi insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euromediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leuse vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catreBanca Na?ionala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.- Prezentarea a minim 2 recomandari/ documenteconstatatoare din partea beneficiarilor contractelor men?ionate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?ei minime privind experien?a similara; Recomandarea/documentele trebuie sa cuprinda informa?ii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu con?in informa?iile men?ionate, ofertantul va prezenta orice alte documente (copie contract, facturi, documente de plata etc.)care sa furnizeze aceste informa?ii.Ofertantii vor prezenta: - Certificat de garantie valabil cel putin 2 ani de la data semnarii acestuia;
- Declaratia de conformitate emisa de producator- Buletin de analiza;
- Certificat de calitate tip FCC (food chemicals codex)Ofertan?ii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizi?ie. In cazul in care ofertantul nu de?ine un certificat in acest sens, cerin?a exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2013 11:30
Locul: Calea Victoriei, nr. 220, sector 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite sa asiste la deshiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe oferte admisibile cu cel mai mic pret egal, departajarea se va face prin depunerea unei noi oferte financiare in plic sigilat de catre toti ofertantii aflati in aceasta situatie pana la termenulstabilit in acest sens de autoritatea contractanta.Livrarea se va face in baza comenzilor ferme ale sucursalelor autoritatii contractante.Atentie!! Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Contractul se incheie pentru o perioada de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii pentru o perioada de pana la 4 luni cu acordul partilor prin act aditional.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 220, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Tel. +40 213178980, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer