Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE 6 AUTOBUZE DESTINATE TRANSPORTULUI PUBLIC LOCAL DE PERSOANE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 7 ANI


Anunt de participare (utilitati) numarul 51966/13.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PULIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel.0744535345, Email: [email protected], Fax: 0330 401442
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE 6 AUTOBUZE DESTINATE TRANSPORTULUI PUBLIC LOCAL DE PERSOANE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 7 ANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: FRANCO BENEFICIAR, SUCEAVA, STR. ENERGETICIANULUI NR. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE 6 AUTOBUZE DESTINATE TRANSPORTULUI PUBLIC LOCAL DE PERSOANE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 7 ANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121000-1 - Autobuze (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE 6 AUTOBUZE DESTINATE TRANSPORTULUI PUBLIC LOCAL DE PERSOANE IN SISTEM LEASING CU DURATA DE 7 ANI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 344, 537.8EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 57.600 Lei, Garantie de buna executie - 10%din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul trebuie sa detina capacitatea de a derula si gestiona operatiuni de leasing financiar conform prevederilor legale - OUG 51/1997
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele de stat si bugeul local eliberate de catre DGFPS si Primarie, Certificat constatator eliberat de catre ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii bancare care sa ateste ca operatorul economic are acces sau dispune de sumele necesare finantarii achizitiei minim 1.344.537, 80 Euro echivalentul a 4.923.025, 10 Lei
2. Bilant contabil la 31.12.2006 si 31.12.2007
3. Declaratie privind Cifra Medie de Afaceri pe ultimii 3 ani - minim 14.769.075 Lei, echivalent a 4.033.611 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ( Experienta similara - minim 2.461.512, 50 Lei echivalent a 672.268, 90 Euro rezultata din insumarea a maxim 3 contracte incheiate sau in derularea din ultimii 3 ani insotite de3 recomandari, 3 PV de receptie, Contractele - in copie), Declaratie privind resursele tehnice inclusiv nominalizarea Unitatii de service specializate si Autorizatia RAR a acesteia pentru toata gama de interventii si ITP, Declaratii de conformitatea care sa ateste ca produsele ofertate coresund din punct de vedere al calitatii normelor europene/nationale, Fisa Tehnica, Pliante si cataloage pentru produsul ofertat, Autorizatie de livrare , Declaratie privind subcontractantii, Documente care atesta capacitatea ofertantului de a asigura servicii de leasing conf OUG 1997
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TSV 131/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Cont RO19RNCB0234000991800001 deschis la BCR Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2008 12:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilorPersoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea legalizata a acestora
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii al SC TPL SA Suceava
Adresa postala: Str. Energeticianului Nr. 1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Tel.0330 401442, Fax: 0330 401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer