Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie 6 buc. autobuze urbane noi pentru Municipiul Onesti


Anunt de participare numarul 42218/31.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  SIMION Gheorghe, Tel. 0234.324243, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.313911, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie 6 buc. autobuze urbane noi pentru Municipiul Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Onesti-jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 6 buc. autobuze urbane noi pentru Municipiul Onesti- conform caiet de sarcini atasat anuntului de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121000-1 - Autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 6 buc. autobuze urbane noi pentru Municipiul Onesti- conform caiet de sarcini atasat anuntului de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 142, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 15000 lei ron , garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea facturilor emise
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2. completare formular 12B
IMPORTANT: În situatia în care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla într-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor – în copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale valabile la data deschiderii ofertelor – în copie vizata cu stampila societatii;
(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara în care candidatul/ofertantul este rezident)
IMPORTANT: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local atâtdin localitatea de înregistrare a sediului societatii cât si din localitatea unde îsi are sediul autoritatea contractanta.
5.Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- în copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru a se dovedi obiectul de activitate în conformitate cu obiectul contractului – în original sau copie legalizata
7. Formular 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
8. Informatii generaleSe vor prezenta informatii cu privire la :
-- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- Asigurarea riscului profesional.
9.Bilantul contabil la 30.12.2006 vizat de organele competente.
10. Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Formular 12D- Listaprincipalelor livrari de produse similareîn ultimii 3 ani .12. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;13. Documente emise de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii- în original si copie vizata cu stampila societatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 11:00
Locul: sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire care cuprinde: fisa de date, caietul de sarcini, formularul de contract ce trebuie insusit de catre operatorii economici, formularele solicitate, vor fi publicate in cadrul anuntului de participare. Operatorii economici, sunt rugati sa urmareasca permanent anuntul de participare la "documentatie si clarificari', pentru a fi la curent cu modificarile si clarificarile ulterioare, aduse la documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala:  STR, CUZA VODA NR.1, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala:  B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea:  ONESTI, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2008 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer