Licitatie Publica - Achizitie accesorii de birou si hartie la DS Tulcea
Anunt de participare numarul 144639/28.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie accesorii de birou si hartie la DS Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: dsediul DS Tulcea si al Ocoalelor
silvice din subordine
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 497.88 si 33, 399.94RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual.Valoarea estimata maxima (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent 16699, 97 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de accesorii de birotica si hartie la DS Tulcea.Pe perioada acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente cu operatorul castigator(ultimul contract fiind valabil pana la implinirea a 24 luni de la semnarea acordului cadru), valorile estimate ale fiecaruia dintre acestea incadrandu-se in valoarea estimata a celui mai mare contract contract subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30197630-1-Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime-maxime estimate care fac obiectul :
-Acordului cadru
Cantitatea si denumirea pentru fiecare produs de birotica se afla in caietul de sarcini, tabelul A.
-Contractului subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadru
Cantitatea si denumirea pentru fiecare produs de birotica se afla in caietul de sarcini, tabelul B
Valoarea estimata fara TVA: intre 497.88 si 33, 399.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire : prn instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire: -depunere numerar la casieria A.C., fie prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont in leiRO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeise Bank Tulcea).Dovada achitarii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Pentru echivalarea garantiei de participare depusa in euro sau alta valuta se va utliza cursul BNR valabil anterior cu trei zile datei limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri propii ale DS Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cu respectarea prevederilor art.43, alin 1) din OUG 34/2006 , doar pentru unitatile protejate autorizate conform Legii 448/2006, H.G.268/2007-Norme metodologice de aplicare a Legii 448/2006 si a OUG 86/2008.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicat)
i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta nr.2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicat.;operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatorinu trebuie sa se afle in situatia care determina excuderea din procedura de atribuire conformart.181 lit.a), c1)sid).
Se va completa formularul : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele : Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie co oferta independenta.
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti asociati au obligatia sa prezinte:
-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCerinta nr.3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicai)Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006
Persoane cu functie de decizie in cadrul A.C.: Ing. Enescu Paula, Ing.Petcu Costel, Ec.Benga Carmen, Consilier juridic Apahidean Felicia, Ing.Lupu Paul Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
i)Se va atasa Certificatul constatator eliberat de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni inclusivpentru certificatul constatator, in oricare din formulele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul Cifra globala medie de afaceri.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu leu/euro comunicat de BCE: 2010-4, 2122 leu/euro;2011-4, 2349 leu/euro;
2012-4, 4560 leu/euro.Nu se solicita un nivel minim pentru a fi calificat.
2.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta pentru in deplinirea unui contract si de o altapersoana , indiferent de natura relatiilor juridice dintre ofertant si persoana respectiva.Persoana ca asigura sus.financiara va completa: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a c1 din OUG NR.34/2006.Cand un grup de operatori econ.depune oferta comuna, sit.econ.si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului in cazul in care grupul beneficiaza de sust.financiara a unei/unor terte persoane , sit.economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va completa formularul Cifra globala medie de afaceri.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu leu/euro comunicat de BCE: 2010-4, 2122 leu/euro;2011-4, 2349 leu/euro;2012-4, 4560 leu/euro.Nu se solicita un nivel minim pentru a fi calificat.2.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta pentru in deplinirea unui contract si de o altapersoana , indiferent de natura relatiilor juridice dintre ofertant si persoana respectiva.Persoana ca asigura sus.financiara va completa: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a c1 din OUG NR.34/2006.Cand un grup de operatori econ.depune oferta comuna, sit.econ.si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului in cazul in care grupul beneficiaza de sust.financiara a unei/unor terte persoane , sit.economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul"Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani".Cerinta nr.2 Oferantul va prezenta mostre ale urmatoarelor produse: Dosar carton simplu, Dosar carton mapa, Dosar carton incopciat 1/1, Dosar pvc cu sina si gauri, Hartie copiator A3, Hartie copiator A4.
Mostrele vor fi transmise la sediul DS Tulcea, str.Isaccei nr.25, secretariat, pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica.Mostrele ofertantului castigator se pastreaza de autoritatea contractanta pentru verificarea produselor furnizate pe durata acordului cadru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul"Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani".Cerinta nr.2 Oferantul va prezenta mostre ale urmatoarelor produse: Dosar carton simplu, Dosar carton mapa, Dosar carton incopciat 1/1, Dosar pvc cu sina si gauri, Hartie copiator A3, Hartie copiator A4.Mostrele vor fi transmise la sediul DS Tulcea, str.Isaccei nr.25, secretariat, pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica.Mostrele ofertantului castigator se pastreaza de autoritatea contractanta pentru verificarea produselor furnizate pe durata acordului cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2013 11:00
Locul: sediul Directiei Silvice Tulcea, Str.Isaccei nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate la egalitate pe primul loc, in aceasta situatie ofertantilor li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi aytibuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al DS Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2013 12:52