Licitatie Publica - ACHIZITIE AGENTI DE DEGIVRARE SOLIZI PENTRU SUPRAFETELE DE MISCARE ALE PUNCTELOR DE LUCRU AIHCB SI AIBB-AV
Anunt de participare (utilitati) numarul 139499/10.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Podea, Tel. +40 212041408, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE SUB AUTORITATEA MINISTERULUI TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE AGENTI DE DEGIVRARE SOLIZI PENTRU SUPRAFETELE DE MISCARE ALE PUNCTELOR DE LUCRU AIHCB SI AIBB-AV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul International HENRI COANDA Bucuresti (AIHCB)Aeroportul International Bucuresti-Baneasa Aurel Vlaicu (AIBB?AV)
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 285, 000 si 1, 900, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent pe an. In functie de nevoile autoritatii contractante numarul acestor contracte subsecvente se poate majora.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE AGENTI DE DEGIVRARE SOLIZI PENTRU SUPRAFETELE DE MISCARE ALE PUNCTELOR DE LUCRU AIHCB SI AIBB-AV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24951310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tip Cantitate minima/acord cadruCantitate maxima/acord cadru
Solid 150 tone1.000 toneTip Cantitate minima/contract subsecventCantitate maxima/ contractsubsecvent
Solid 30 tone250 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 285, 000 si 1, 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 19.000 EURO la cursul de 4, 5037 lei/euro. Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei(120zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 8.415, 70 lei. Restituirea garantiei se va face in conform cu art.88 din HG925/2006. Garantia de buna executie a contractului (formular 6) este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile. In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OUG 34/2006(Formular 3).Fiecare dintre asociati isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 din OUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt nominalizate in Anexa 1 la Fisa de date.Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, aceste certificate fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?). Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv:
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. ? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006).
Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2: Informatii privind partea/partile din acordul cadru ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din acordul cadru ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia.In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
Cerinta nr.1: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract similar.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani. De asemenea, se va completa completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?, pentru fiecare contract invocat de catre ofertant in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara, care va fi confirmat, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentareain copie a unor elemente relevante ale contractului. Formularul H3 va fi insotit obligatoriu de recomandare/documente constatatoare emise de beneficiarul respectiv sau procese verbale de receptie care sa confirme livrarea produselor.
Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.In dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, care va fi depus in copie ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Element reofertare: pretul total ofertat.Fara limita de imbunatatire.Informatii puse la dispozitie: pret, numar participanti, clasament.Participa numai oferte admisibile.Numar runde: 1.Durata runda: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 10:00
Locul: CN AB SA-Administratie Aeroport, Corp Logistic-Calea Bucurestilor nr.224E, Otopeni, Jud.Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Deschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in anuntul de participare.Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administr.Aeroport.2.Ofertele vor fi examinate de comisia de evaluare, in conditiile in care ofertantul indeplineste criteriile de calificare impuse.Comisia de evaluare are obligatia de a stabili care sunt clarificarile necesare pt evaluarea ofertelor sau completarile documentelor prezentate pt demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, precum si perioada acordata pentru transmiterea clarificarilor si documentelor solicitate.3.Corect.erorilor/viciilor de forma se realizeaza in condit. art.80 din HG925/2006.Daca exista o discrepanta intre pretul unitar exprimat in LEI si pretul unitar exprimat in EURO se va lua in considerare pretul unitar exprimat in EURO, iar valoarea exprimata in LEI va fi corectata in mod corespunzator.4.Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Preturile care se compara in scopul evaluarii si intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate pentru livrarea produselor la destinatia finala cu toate taxele incluse (DDP Franco ? beneficiar), si prestarea serviciilor solicitate, exclusiv T.V.A. NOTA: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale dupa etapa de lic electronica, AC va solicita acestora reofertare in plic inchis in vederea departajarii acestora.5.Atrib acord cadru se va face pe baza clasamentului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice in conformitate cu prevederile art. 169 alin.(2) din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNAB - SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala: CALEA BUCURESTILOR NR. 224E, Localitatea: OTOPENI, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 20402327, Fax: +40 2041976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 10:36