Licitatie Publica - Achizitie agenti diagnostic si reactivi chimici
Anunt de participare numarul 80397/19.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel.021 3175222, Email: [email protected], Fax: 021 3175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie agenti diagnostic si reactivi chimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 181, 053.68 si 2, 430, 615.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie agenti diagnostic si reactivi chimici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
coform caiet sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 181, 053.68 si 2, 430, 615.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil anual pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
-decl. bancara care sa ateste bonitatea firmei (scrisoare de bonitate bancara)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a contractelor executate in ultimii 3 ani ( pentru materialele care se liciteaza sau similare acestora);Se vor anexacel putin trei recomandari emise de beneficiari.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare; Standarde de asigurare a calitatii.Se vor prezenta documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E. sau a altor organisme similare din state din afara acesteia, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Autorizatie pentru producerea sau comercializarea produselor; Autorizatie de buna functionare eliberat de MSP ;Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 10:30
Locul: La sediul Institutului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str Stavropoelos, Nr 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0213191674, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala: Sos Fundeni, Nr 258, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Tel.0213175222, Fax: 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 14:52