Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie agenti diagnostici


Anunt de participare numarul 67250/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor
Adresa postala: str.Coasta Cimpului nr 29 Stefanesti-Arges, Localitatea: stefanesti, Cod postal: 117715, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Enache, Tel.0740073369, In atentia: dlui director ececutiv dr. Daniel Gelu Lupu, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie agenti diagnostici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul DSVSA Arges Calea Campulung nr.4 Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot1-diagnostic leucoza enzimatica bovina, lot2 =diagnostic leptospire, lot3=diag.brucelozabovina si porcina prin RSAR, SAT, RFC, ELISA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 13, 093EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.11.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare pe loturi: lot1=248 lei, lot2=80 lei;lot3=586 lei, lot4=32 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
subventii de la bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
op.ec. vor participa cu oferta individuala sau asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate anexa 2, inormatii generale anexa 4, declaratii privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, certificate fiscale atit pentru bugetele locale cit si pentru bugetul de stat, certificat constatatoremis de reg.com., in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani anexa 4;exceptie op.ec.nou infiintati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
anexa 6 -principalele livrari in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor clienti, certificate de conformitate ale produselor cf.normelor UE, certificat ISOO 9001, 2000 ale producatorilor de produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii, sau cu op. in contul nr.RO66TREZ0465009XXX000233 TREZORERIA PITESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE CU DELEGATIE STAMPILATA SI SEMNATA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
al 2-lea organism competent pentru caile de atac este Curtea de Apel Pitesti str. Victoriei nr.22 cod postal 110016
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVREOPOLIS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021/314642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
precizari privind termenul de exercitare a cailor de atac sunt revazute de art.272/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRULDSVSA ARGES
Adresa postala: CALEA CAMPULUNG NR 4, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 11047, Romania, Tel.0248/211199, Fax: 0248/212532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer