Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie agenti diagnostici


Anunt de participare numarul 11458/24.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor
Adresa postala: str.Coasta Cimpului nr 29 Stefanesti-Arges, Localitatea: stefanesti, Cod postal: 117715, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Enache, Tel.0740073369, In atentia: Director executicdr.Daniel Gelu Lupu, Email: [email protected], Adresa internet (URL): Calea Campulung nr 4 Pitesti Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie agenti diagnostici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CALEA CAMPULUNG NR 4 PITESTI JUD ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot de reagenti si kit-uri de diagnostic serologic;lot de kit-uri biochimice pt.determinarea micotoxinelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24494000-3 - Agenti diagnostici (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea solicitata este conforma cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi: lot 1=3900, 00lei;lot 2=1200, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul de achizitie va fi finantat din alocatii bugetare si venituri extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici vor putea depune oferta individuala sau vor legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii de eligibilitate;formular oferta;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, 181/OUG 34/2006;certificat fiscal pentru bugetul de stat si bugetul local;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului si codul unic de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul precedent vizat si inregistrat de organele competente , inchiderea anului pe profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani;certfifcat de omologare al produselor si de calitate, recomandari de la alti beneficiari-cel putin 2 recomandari;certificat ISO 9001, 9002.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6048/20.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitatea de plata: de la sediul autoritatii contractante pe baza de solicitare scrisa -fax 0248/212532
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la deschiderea ofertelor are dreptul sa asiste un delegat al ofertantului pe baza de delegatie valabila semnata de reprezentantul legal si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
al 2-lea organism competent pentru caile de atac este Curtea de Apel Pitesti, str.Victoriei nr.22.cod postal 110016 Jud Arges
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVREOPOLIS NR6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03008, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute in O155/2006 al ANRMAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL DSVSA ARGES
Adresa postala: CALEA CAMPULUNG NR 4, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110174, Romania, Tel.O248/211199, Fax: 0248/212532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer