Licitatie Publica - Achizitie agregate de balastiera
Anunt de participare numarul 134010/16.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLISERV SRL
Adresa postala: str. Muncii , nr. 3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Punct(e) de contact: Mazilu Mircea, Tel. +40 233210532, Email: [email protected], Fax: +40 233210532, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu raspundere limitata cu capital de stat
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de constructie drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie agregate de balastiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Muncii, nr. 3 , Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie agregate de balastiera si transport la sediul achizitorului, respectiv, Piatra Neamt, strada Muncii, nr. 3Denumire produs Cantitatea
Agregate naturale de balastiera (spalate si sortate)1 nisip (0-4)mm 1400 to
2 nisip (4-8) mm 530 to
3 sort (8-16)mm 900 to
4 sort (16-25)mm 100 to
5 balast (0-63)mm 1700 to
Agregate de balastieraconcasate6 nisip (0-4)mm 4800 to
7 sort (4-8)mm 3500 to
8 sort (8-16)mm 3300 to
9 sort (16-25)mm 1200 to
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie agregate de balastieraDenumire produs Cantitatea
Agregate naturale de balastiera (spalate si sortate)1 nisip (0-4)mm 1400 to
2 nisip (4-8) mm 530 to
3 sort (8-16)mm 900 to
4 sort (16-25)mm 100 to
5 balast (0-63)mm 1700 to
Agregate de balastieraconcasate6 nisip (0-4)mm 4800 to
7 sort (4-8)mm 3500 to
8 sort (8-16)mm 3300 to
9 sort (16-25)mm 1200 to
Valoarea estimata fara TVA: 611, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 10000 RON.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitatea a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare, conf. prevederilor art. 86 alin(1) din HG nr. 925/2006 Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, conf art.90 din HG nr. 925/2006 si conform prevederilor HG nr.1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 2
declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 -formular 3
Certificat de participare cu oferta independenta - formular 8
Declaratie privind neincadrarea in art 69 din OUG 34/2006 - formular 12
Persoanele implicate in procesul de achizitie : Tudorancea Cornelia-director executiv proiect, Apetrei Mihai-director e=xecutiv tehnic, Tibichi Matia-contabil sef, Corfu Augustin-sef santier, Czekanski Elena- comp juridic, Mazilu Mircea-comp. aprovizionare
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;pentru persoane juridice straine : orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana; -certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie
2011) cu mentiunea ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator de la ORC Informatii generale - formular 4
Bilant contabil 31.12.2010
Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale -formulare tip eliberate deautoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale -Formulare tip eliberate de
autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Informatii privind subcontractantii - formular 6
Lista principalelor livrari - formular 5
Declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice- formular 14
Certificat de conformitatea a produselor eliberat de catre un laborator acreditat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 31.12.2010
Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor socialeCertificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de conformitatea a produselor eliberat de catre un laborator acreditat.
-Declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice
- Lista principalelor livrari
-Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 11:00
Locul: SC Publiserv SRL, str. Muncii, nr.3(Secretariat), Piatra Neamt, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul incare in urma departajarii rezulta mai multe oferte clasate pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor de pe locul 1, reofertarea in plic inchis, in vedere departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Publiserv SRL
Adresa postala: str. Muncii, nr 3, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610168, Romania, Tel. +40 233210532, Email: [email protected], Fax: +40 233210532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 08:08