Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie agregate de balastiera naturale si concasate


Anunt de participare numarul 144675/02.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Adresa postala: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130105, Romania, Punct(e) de contact: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Tel. +40 245612816, In atentia: MIHAI STOICA, Email: [email protected], Fax: +40 245611389, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie agregate de balastiera naturale si concasate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Dragomiresti
judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona urmatoarele sortimente de produse cu serviciile de transport aferente furnizarii de produse:
Lot 1 - Nisip natural 0- 4 mm: 16702 to
Lot 2 - Pietris natural 4- 8 mm: 3956 to
Lot 3 - Pietris natural 8-16 mm: 3168 to
Lot 4 - Pietris natural 16-25 mm: 3006 to
Lot 5 - Nisip concasat 0- 4 mm: 6112 to
Lot 6 - Pietris concasat 4- 8 mm: 6142 to
Lot 7 - Pietris concasat 8-16 mm: 23032 to
Lot 8 - Pietris concasat 16-25 mm: 3447 to
Lot 9 - Pietris concasat 6-10 mm: 13207 to
Lot 10 - Piatra sparta 0-63 mm: 21050 to
Lot 11 - Balast: 24800 to
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona urmatoarele sortimente de produse:
Lot 1 - Nisip natural 0- 4 mm: 16702 to
Lot 2 - Pietris natural 4- 8 mm: 3956 to
Lot 3 - Pietris natural 8-16 mm: 3168 to
Lot 4 - Pietris natural 16-25 mm: 3006 to
Lot 5 - Nisip concasat 0- 4 mm: 6112 to
Lot 6 - Pietris concasat 4- 8 mm: 6142 to
Lot 7 - Pietris concasat 8-16 mm: 23032 to
Lot 8 - Pietris concasat 16-25 mm: 3447 to
Lot 9 - Pietris concasat 6-10 mm: 13207 to
Lot 10 - Piatra sparta 0-63 mm: 21050 to
Lot 11 - Balast: 24800 to
Valoarea estimata fara TVA: 4, 403, 251RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: Lot 1-10689 lei; Lot 2-2531 lei; Lot 3-2027 lei; Lot 4-2164 lei; Lot 5-4400 lei; Lot 6-4422 lei; Lot 7-16583 lei; Lot 8-2481 lei; Lot 9-11886 lei;Lot 10-15998 lei; lot 11-14880 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia se constituie in conf. cu prev. art. 86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste. Codul de inregistrare al autoritatii contractante este RO10638988. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare constituita in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb leu-euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine garantia ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278^1din OUG 34/2006, actualizata.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei; In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA;Garantia se constituie in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006, actualizata.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei; In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu - surse de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (formular 1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular 2);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3);
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 4);
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduii de atribuire sunt:
MANOLE MIHAI-ALIN - Director General, CATRINA VASILE - Director Tehnic, TACHE IOAN-VIOREL - Director Economic, MOCANU ADRIAN-VICTOR - membru AGA, PARASCHIV DRAGOS FLORIN - membru AGA STAICU DORIN - membru AGA, ANA GHEORGHE - membru CA, BARBULESCU EMILIAN - membru CA, CRISTEA GHEORGHE - membru CA, DRUICA GHEORGHE - membru CA, MIHALACHIOIU MARIUS - membru CA, ANA ION, DINU ION, DRAGUT RALUCA, DUMITRU MARIA, FOCSAN CRISTIAN-VASILE, GEORGESCU NICULAE-ADRIAN, GURGU LILIANA, NEACSU VASILE, NISTORESCU ADRIANA-VIORICA, NAESCU MIHAELA, POPA-AMUZA IUSTINA-LILIANA, POPESCU MILICA-CRISTIANA, PRUNACHE DANIELA, SIMION CALIN, STOICA MIHAI, VINTILA CONSTANTA, VOICU LIVIU DUMITRU, SERAN MARIANA DANIELA.
Membrii Consiliului Judtean Dambovita:
TUTUIANU ADRIAN - Presedinte, MARINESCU IOAN - Vicepresedinte, GROZAVU GABRIEL - Vicepresedinte, IVANOFF IVAN VASILE - Secretar, ANTONESCU MARIN, ANTONIU FLORIN SILVIU, BANILA ALEXANDRU, BUTA TEODOR, CHITESCU ADRIAN, CRISTEA MARIA, DINCA GEORGETA, DUMITRU ADRIAN, FERARIU IOAN, FULGA VALERIU, HERMENEAN IOAN, ION NELI, ION SORIN, IVAN GHEORGHE, LUPOIU MIHAIL MARIUS, MOCANU ADRIAN, MOISE VASILE, MOLDOVEANU MIHAITA DRAGOS, NECULAESCU SACHE, OLARU LUMINITA ELENA, OLTEANU CATALIN COSMIN, PETRE MARIN, POPESCU CLAUDIU CEZAR, POPESCU JEAN, STANESCU MIHAI, STOICA LIVIU COSMIN, STEFAN CORNELIU, TINGIRICA MARIN, TRIFAN MIHAI, VASILE CLAUDIU IONUT, VASILIU TEODOR EMILIAN, VLADESCU NICULAE
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 (formular 5); Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Certificatul constatator se va completa de catre toti ofertantii si/sau asociatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara cu declararea cifrei medii
de afaceri ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, cerinta se va considera
indeplinita in mod cumulativ de catre membrii toti asociatiei.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui angajament privind sustinerea
financiara al persoanei respective (formular 11), incheiat in forma autentica,
prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de
atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.
Cerinta minima - cifra medie de afaceri globala solicitata este cel putin egala
cu: Lot 1-1068928 lei; Lot 2-253184 lei; Lot 3-202752 lei; Lot 4-216432 lei; Lot 5-440064 lei; Lot 6-442224 lei; Lot 7-1658304 lei; Lot 8-248184 lei; Lot 9-1188630 lei; Lot 10-1599800 lei; Lot 11-1488000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa: -Formularul privind Informatii generale (formular 6); valoarea se transforma in euro la cursul mediu anual BNR;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.
Cerinta minima - prezentarea cel putin unui contract sau maxim 3 contracte prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim: Lot 1-534464 lei; Lot 2-126592 lei; Lot 3-101376 lei; Lot 4-108216 lei; Lot 5-220032 lei; Lot 6-221112 lei; Lot 7-829152 lei; Lot 8-124092 lei; Lot 9-594315 lei; Lot 10-799900 lei; Lot 11-744000 lei.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente
emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin
prezentarea unui angajament privind sustinerea tehnica si profesionala al
persoanei respective (formular 12), incheiat in forma autentica, prin care
acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice
si profesionale invocate, insotit de certificate/documente emise de o
autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.
Valoarea experientei similare prezentate in vederea sustinerii: Lot 1-534464 lei; Lot 2-126592 lei; Lot 3-101376 lei; Lot 4-108216 lei; Lot 5-220032 lei; Lot 6-221112 lei; Lot 7-829152 lei; Lot 8-124092 lei; Lot 9-594315 lei; Lot 10-799900 lei; Lot 11-744000 lei.
Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi
subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le
subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi
atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic?liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de
recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate.
Prezentare certificat privind managementul calitatii ISO 9001 (sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani (formular 7).-Pentru contractele incheiate in alta moneda valoarea se transforma in euro la cursul mediu anual BNR;se va complata: -Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formular 8).Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.se va complata: -Acord de asociere. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiileprivind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), respectivStandardele de calitate, protectia mediului, precum si cele referitoare la cunoasterea si respectarea prevederilor legale in domeniul protectiei muncii, in conformitate cu Acordul de asociere (formular 10), din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntelenecesare pentru evaluarea ofertelor.-Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora (formular 9).Document emis de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante: str. Lt. Stancu Ion nr.1 mun. Targoviste, jud. Dambovita, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici;Observatorii desemnati din partea U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din HG 925/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Adresa postala: STR. LT. STANCU ION NR.1, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130105, Romania, Tel. +40 245612816, Email: [email protected], Fax: +40 245611389
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer