Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Agregate naturale prelucrarte si neprelucarte


Anunt de participare numarul 143469/08.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Adresa postala: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA POPESCU, Tel. +40 251411214, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: +40 251414205, Adresa internet (URL): www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Agregate naturale prelucrarte si neprelucarte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Depozitul situat in Craiova, str.Brestei nr.31sau direct la punctele de lucru unde isi desfasoara activitatea sectoarele unitatii.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 377.7 si 1, 644, 625.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lt1: ct.sb.val.min225.5-mx225500 lei;II lea ctr.sb.val min225.5-mx100347.5lei ;Lt2: ct.sub.val.min.250-mx15000 lei;II lea ct.sb.val mn250-mx6250lei;Lt3: ct.sb.val.mn722.5-mx 229755 lei;II lea ct.sb.val mn722.5-mx153170lei;Lt4: ct.sb.val.mn235-mx14100 lei;II lea ct.sb mn235-mx5875lei;Lt5: ct.sb.mn230.85-mx369360lei;IIlea ct.sb.mn230.85-mx105267.6le
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru Valoarea minima: 4377.70 si maxima 1644625.10 lei.Perioada de valabilitate acord cadru=12 luni de la data semnarii.
Lt1: ct.sb.val.min225.5-mx225500 lei;II lea ctr.sb.val min225.5-mx100347.5lei ;
Lt2: ct.sub.val.min.250-mx15000 lei;II lea ct.sb.val mn250-mx6250lei;
Lt3: ct.sb.val.mn722.5-mx 229755 lei;II lea ct.sb.val mn722.5-mx153170lei;
Lt4: ct.sb.val.mn235-mx14100 lei;II lea ct.sb mn235-mx5875lei;
Lt5: ct.sb.mn230.85-mx369360lei;IIlea ct.sb.mn230.85-mx105267.6lei;
Lt6: ct.sb.mn525-mx315000lei;IIlea ct sb mn525-mx105000
primul cont.subs. de la data semnarii pana la 31.12.2013- pentru toate loturile
Al-II lea contr.subs. : de la 01.01.2014 pana la 31.05.2014- pentru toate loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru : .Perioada de valabilitate acord cadru=12 luni de la data semnarii.
Lt1: min10-mx7225mcLt2: min.10-mx425 mc;
Lt3: mn10-mx2500 mc;
Lt4: mn10-mx425 mc
Lt5: min10-mx10280 mc;
Lt6: min 10-max 4000 mc
Primul contr.subs de la semnare pana la 31.12.2013
Lt1: min5-mx5000mcLt2: min.5-mx300 mc;
Lt3: mn5-mx1500 mc;
Lt4: mn5-mx300 mc
Lt5: min5-mx8000 mc;
Lt6: min 5-max 3000 mc
Al-II-lea cont.subs , de la 01.01.2014-31.05.2014
Lt1: min5-mx2225mcLt2: min.5-mx125 mc;
Lt3: mn5-mx1000 mc;
Lt4: mn5-mx125 mc
Lt5: min5-mx2280 mc;
Lt6: min 5-max 1000 mc
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 377.7 si 1, 644, 625.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1= 6516lei; lot2=425lei; lot3= 7658 lei; lot4= 399 lei; lot5= 9492 lei.Lotul 6:8400 lei. Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste si in Anexa B. Mod de constituire: - ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova, cod fiscal RO7403230;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuiere a acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de referinta echivalent pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului subsecvent b) modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-in original- sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest sens , ofertantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia A.C.la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent .Suma initiala care se va depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.Dupa, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive pana la concurenta sumei stabileite drept garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea-seva completa formularul din sectiune;Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181- se va completa formularul din sectiune;Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor , scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor -in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul;Cerinta nr. 4: Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul;Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-se va completa formularul din sectiune ;Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?. Din partea AC: Preda Radu Cosmin-Dir Gen.;NicolaeViorel-Dir Teh.; Cojman Ema Ilona-CONT SEF.; Grigorie Cristian -BTeh.; Popescu Iuliana -C.Achizitii; Paun Jeana-B Cont-FIN.;Radu Ana Maria- C Juridic;Diaconescu Vasile-B.Tehnic- se va completa formularul din sectiune. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cu originalul;
Nota: Inainte de transmit.comunic.priv.rezult.proced.de atrib.ofertantul clasat pe primul loc are oblig de a prezenta pt.conformit.docum.in orig/copie legaliz in sit.in care a prezentat in forma copie conf.cu orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.7: Informatii privind situatia economico-financiara , pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri globala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularul G din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.8: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta nr.9: Anexa la Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani +anexa la aceasta declaratie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa form.H din formularese va completa Anexa la form.H din formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei in procesul de reofertare: pretul .. A.C.va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem.AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul infomatic.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior . Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. ;Licitatia electronica va incepe la DOUA zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Daca la procedura de atribuire-offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica), doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, A.C.va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3573/21.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 15:00
Locul: Craiova, str.Brestei nr.129A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante, reprezentantii imputericiti ai ofertantilor si reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf prev art.11 alin. (4) si (5) din H.G nr. 925/2006, ptr a demonstra. indepl crit. de calif, ofertant are drept de a prez initial doar o decl pe prop rasp, semnata de reprez sau legal, prin care confirm ca indepl cerintele de calif . Decl va fi insotita de o anexa in care ofertant treb sa mention. succint, dar precis, modul concret de indep.a resp. cerinte .Ofertant are oblig de a prezenta/completa certif/doc edifictoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif atunci cand primeste din partea a.c. o solicit in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicit.Reguli privind confirm a docum transm prin fax, e-mail. Va rugam sa confirm in termen de 3 ore primirea oricarui doc transmis prin fax (e-mail) cu urm. mentiune.: ?Confirm.primirea adresei nr ., reprez.( ce contine), cu nr. de.pag? (se va semna si stampila); pe e-mail se va transm doc scanat; Daca la procedura de atribuire-offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica), douo sau mai multe oferte contin acelasi pret, A.C. va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o nouo propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui nouo propunere are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt prevazute la art.256?2 din OUG 34/2006 actualizata si modificata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAADPFL CRAIOVA- BIROU JURIDIC
Adresa postala: STRADA BRESTEI, NR. 129A, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 251411214, Email: [email protected], Fax: +40 251414205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer