Licitatie Publica - ACHIZITIE ALIMENTE 1, ACHIZITIE ALIMENTE 2
Anunt de intentie numarul 9753/24.01.2008
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Lorena Toader, Tel.311.89.70, Email: [email protected], Fax: 319.30.72, Adresa internet (URL): Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE ALIMENTE 1
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante - depozitul de alimente.
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 504EUR
Cod CPV 01112100-6, 01121110-5, 01121221-6, 01121230-2, 01121240-5, 01121250-8, 01121260-1, 01121270-4, 01121300-4, 01121330-3, 01131200-6, 01131321-0, 15111100-0, 15112000-6, 15113300-6, 15131120-2, 15312100-9, 15331400-1, 15331420-7.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
01112100-6 - Cartofi (Rev.1)
01121110-5-Radacinoase (Rev.1)
01121221-6-Mazare verde (Rev.1)
01121230-2-Ardei (Rev.1)
01121240-5-Tomate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE ALIMENTE 2
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante - depozitul de alimente.
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 504EUR
Cod CPV 15331462-3, 15331427-6, 15332290-3, 15332400-8, 15421000-5, 15511100-4, 15511700-0, 15512200-2, 15530000-2, 15541000-2, 15542000-9, 15542200-1, 15542300-2, 15544000-3, 15551310-1, 15981200-0.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.1)
01121110-5-Radacinoase (Rev.1)
01121221-6-Mazare verde (Rev.1)
01121230-2-Ardei (Rev.1)
01121240-5-Tomate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 14:12