Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ALIMENTE


Anunt de participare numarul 117090/16.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala:  str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011241, Romania, Punct(e) de contact:  Ec DIANA SCARLATESCU, Tel. 0212237192, 0318059301, Email:  [email protected], Fax:  2231480, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ALIMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Str. Caldarusani nr. 9, Sector 1;
Otopeni, Sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 307, Jud. Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 553, 747 si 2, 866, 078RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea lunara (estimata) a unui contract subsecvent va fi de minimum 106406.12 lei fara Tva si maximum 119419.91 lei fara Tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de alimente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
doua loturi:
- produse de origine animala (11 pozitii);
- produse de origine vegetala (56 pozitii).
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 553, 747 si 2, 866, 078RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de buna ex.10% din val. contr.sub. fara TVA in confor. cu prev. legale.gar. de part pt lot 1 - 24166, 6 lei; lot 2 - 33142, 8 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget I.N.G.G. Ana Aslan
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se impune o anumita forma juridica de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu For. nr.1;
-Cazierul fiscal si judiciar societate si administratori, aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificat Administratia Finantelor Publice;
-Certificat Administratia Publica Locala;
-Certificat constatator (original sau copie legalizata) - emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali, obiect de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 8
Pentru documentele solicitate ?in original sau copie legalizata? este permisa si prezentarea respectivelor documente in?xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009, 2010 - Se va completa Formularul nr. 3
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente (original sau copie legalizata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele livrari in ultimii 3 ani - Se va completa Formularul nr. 4. Ofertantii au obligatia de a prezenta copia contractelor mentionate in Formularul nr. 4, pentru livrari de produse diferite, dar care sa se regaseasca intre cele solicitate de autoritatea contractanta.
2. Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului ? Se va completa Formularul nr. 5
3. Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport, valabila la data deschiderii ofertelor (copie legalizata)
4. Dovada faptului ca cel putin un mijloc de transport este frigorific, autorizat sanitar-veterinar
5. Autorizatia sanitara de functionare (copie legalizata)
6. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare7.Autorizatie de la producator, pentru fiecare categorie deproduse prezentate si ofertate (original sau copie legalizata).
8. Se vor prezenta mostre (pentru fiecare produs ofertat), pentru a fi verificate de reprezentantii autoritatii contractante (conformitatea cu cerintele din caietul de sarcini).
- Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO sau echivalenta pentru distribuitor:
* Certificat ISO 9001/ ISO 22000/ ISO 14001/ ISO 18001 sau echivalent (copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor).
Distribuitorul trebuie sa prezinte Certificatele ISO 9001/ ISO 22000 de la producator (sa fie deja implementat si valabil la data procedurii), in copie conforma cu originalul pentru produsele: carne, lactate, legume, oua, conserve.
- Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO sau echivalenta pentru producator:
* Certificat ISO 9001/ ISO 22000/ ISO 14001/ ISO 18001 sau echivalent (copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor).
Pentru documentele solicitate ?in original sau copie legalizata? este permisa si prezentarea respectivelor documente in?xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2234/10.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 11:00
Locul: I.N.G.G.?Ana Aslan? Bucuresti, str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Amfiteatru, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, prezentand obligatoriu inputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform documentetiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Caldarusani nr. 9, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011241, Romania, Tel. 021/2237192, Email:  [email protected], Fax:  021/2231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer