Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie alimente


Anunt de participare numarul 44375/23.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALA
Adresa postala: STR. DACIA, NR. 1, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Punct(e) de contact: TANIA ZAHARIE, Tel.0262/211949, Email: [email protected], Fax: 0262/211959, Adresa internet (URL): www.spasbm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile indicate de SPAS Baia Mare, pe raza municipiului Baia Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse alimentare, pe loturi de produse, pentru aprovizionarea in anul 2008 a cantinelor de ajutor social, centrelor de zi si creselor din structura SPAS Baia Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 - carne de porc, vita si specialitati - cantitate estimata 17.000 kg
Lot nr. 2 - carne de pasare, oua si specialitati - cantitate estimata 10.000 kg, 26.000 oua
Lot nr. 3 - lapte si produse din lapte - cantitate estimata 5.600 kg prod din lapte, 8.200 litrii lapte
Lot nr. 4 - conserve din carne - cantitate estimata 14.000 buc
Lot nr. 5 - conserve diverse - cantitate estimata 63.400 buc
Lot nr. 6 - legume si fructe - cantitate estimata 12.700 kg legume, 7.000 kg fructe
Lot nr. 7 - produse de baza - cantitate estimata 9.900 kg
Lot nr. 8 - paine si produse de patiserie - cantitate estimata 25.000 kg
Lot nr. 9 - dulciuri - cantitate estimata 56.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 852, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 30.04.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va realiza din fondurile proprii ale SPAS Baia Mare, alocate de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din OUG nr. 34/2006, completata si modificata cu OUG nr. 94/2007
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor la bugetul de stat si la bugetul local
Declaratie privind calitatea de participant
Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
50%
Descriere:
2.
transportul produselor la destinatie
20%
Descriere:
3.
calitatea produselor demonstrate cu acte si sau mostre
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 10:00
Locul: Sediul administrativ al SPAS, din Baia Mare, str. Dacia, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art. 33, alin 2 din HG nr. 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta Contencios Administrativ a Tribunalului Maramures
Adresa postala: Bdul Republicii, nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Asistenta Sociala
Adresa postala: Strada Dacia, nr. 1, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Tel.0262-211949, Email: [email protected], Fax: 0262-211959, Adresa internet (URL): www.spasbm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer