Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie analizor de imunologie cu set de 300 teste inclus


Anunt de participare numarul 53947/28.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Marcel Constantinescu, Tel.021/ 3069100sau3069200 int.5280 si 5164, In atentia: LaurentiuConstantinescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/ 3069307, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare-dezvoltare, productie seruri si vaccinuri
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie analizor de imunologie cu set de 300 teste inclus
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 102, 216EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia doua contracte de comodat subsecvente , 2 x 12 luni fiecare, cu o valoare estimata anual de 51108 euro, fiecare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Analizor de imunologie cu set de 300 teste inclus
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253200-0 - Aparate de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Analizor de imunologie cu set de 300 teste inclus
Valoarea estimata fara TVA: 102, 216EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2% din val. estimata a acordului cadru, adica 2044.32 EURO. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere simpla.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Certificat de inregistrare eliberat in Camera de Comert si Industrie a Romaniei.- Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Cod unic de inregistrare fiscala) copie legalizata.- Certificat fiscal privind plata taxelor locale emis de catre autoritatile publice locale, privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local.- Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat- Formular A Declaratie privind eligibilitatea, - Formular B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Formular Informatii generale, -Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, -Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa il depuna, potrivit legii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular Experienta similara-Formular C2 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.-Formular F Declaratie personal angajat si cadre de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4391 / 19.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pret 50 ron + TVA, DACA SE RIDICA DE LA INCDMI Cantacuzino.GRATIS, descarcand din S.E.A.P toata documentatia(www.e-licitatie.ro)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 12:30
Locul: Biroul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii M. finante si ofertanti cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.332.1240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic propriu
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.021.3069192, Email: [email protected], Fax: Fax: 021.3069307, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer