Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ANESTEZICE SI ALTE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 138350/23.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 0213175222, Email: [email protected], Fax: +40 0213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ANESTEZICE SI ALTE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la farmacia institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 894.44 si 570, 910.03RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face functie de modalitatea de alocare a fondurilor bugetare, respectiv: lunar, trimestrial sau semestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33661000-1-Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
33670000-7-Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
33692210-2-Solutii pentru nutritie parenterala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractele subsecvente se vor incheia fara a relua competitia iar calendarul estimativ de atribuire a acestora este: Septembrie/Octombrie 2012, Noiembrie 2012, Ianuarie 2013, Aprilie 2013, Iunie 2013.
Nr. Lot dci forma concentratia Cantitate minima acord cadru Cantitate maxima acord cadru
1 FENTANYLUM SOL. INJ. 0, 50 mg/10ml 1200 14400
2 COMBINATII LIPIDICE MCT/LCT 20% EMULSIEPERF. 20% - 500ml 180 360
3 PROPOFOLUM EMULSIEPERF. / INJ. 200mg/ 20ml 800 9600
4 BUPIVACAINUM SOL. INJ. 25mg/ 5ml 50 600
5 COMBINATII: solutie perfuzabila de Diclofenac si Orfenadrina SOL.INJ 250ml/flacon -amestec 30 360
6 COMBINATII AMINOACIZI NEPHRO SOL. PERF. 10% - 250ml 20 240
7 CONCENTRAT PERFUZABIL DE FOSFATI FLACON 20ml 20 240
8 EPHEDRINI HYDROCHLORIDUMSOL. INJ. 50mg / ml - 1ml 200 2400
9 SIMVASTATI
NUMCOMPR. FILM. 10mg 280 3360
10 MILRINONUM SOL. INJ. 10mg/ml 20 240
11 PERINDOPRI
LUM COMPR. FILM. 5mg 900 10800
12 PENTOXIFYLLINUM DRAJ. 100mg 300 3600
13 PROPAFENO
NUM SOL. INJ. 70mg/20ml 50 600
14 HALOPERIDO
LUM SOL. ORALA 40mg/20ml 50 600
15 PHENOBARBI
TALUM SOL. INJ. 10% -2ml 250 3000
16 HEXETIDINUM SPRAY 0, 2% flacoane 10 120
17 HEXETIDINUM SOLUTIE flacoane 18 36
18 SALBUTAMO
LUM AEROSOL SUSP. INHAL. 100mcg / doza 10 120
19 FRESUBIN HEPA500ml / fl 60 720
20 PHYTOMENODIONUM SOL INJ 10mg / ml -1ml 125 1500
21 TINZAPARINUM SODIUM SOL INJ 0.45ml / 4500UI 100 1200
22 METRONIDAZOLUM SOL. PERF. 500mg / 100ml 50 600
23 CEFPIRONUM PULB. PT. SOL. INJ. / PERF. 2g 40 480
24 NIMODIPINUM SOL. PERF. 10mg / 50ml 20 240
25 LERCARDIPI
NUM COMPR. FILM. 9.4mg 140 1680
26 ACID ACETILSALICI
LIC COMPR. 100mg COMPR. 100mg 3000 36000
27 DEXAMETHASONUM SOL. INJ. 8mg/ 2ml 20 240
28 PREDNISONUM CAPS. 5mg 300 3600
29 NATRIUM BICARBONI
CUMSOL. PERF. 8.4% - 250ml / fl 350 4200
30 MANNITOLUM SOL. PERF. 15% - flacon 250ml 100 1200
31 ROCURONIUM BROMIDE SOL. INJ. 100mg / 10ml 20 240
32 VORICONAZO
LUM PULB. PT. SOL. PERF. 200mg 10 120
33 KETOPROFENUM SOL. INJ. 100mg/2ml 200 2400
34 COTRIMOXA
ZOL+trimetro
prim compr. 400 mg+80 mg 80 960
35 HEXAFLORURA DE SULF (SonoVue) kit 250 10 120
36 DIOSMIN + HESPERIDINA COMPR. 450mg + 50mg 300 3600
37 DABIGATRAN ETEXILATUM compr. 110mg 10 120
38 LORATADINUM compr. 10mg 50 600
39 MAGNEZIU SULFAS SOL. INJ. 2g/10ml 300 3600
40 SULFADIAZI
NUM CREMA 1% tub50g 30 360
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 894.44 si 570, 910.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se exprima in lei si trebuie constituita prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea organizatorului, conform modelului indicat in Formularul nr.11, constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferinta, din Romania; - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. Cuantum garantie de participare conform celor stipulate la fiecare lot in parte-anexa B. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia 2.Oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate afertei Garantia de participare se returneaza in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici participanti la procedura. Garantie de buna executie : - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecvent depaseste 15000 Euro Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realize: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractante conform modelului indicat in Formularul nr.12, constituita - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925.-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. - Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP, la 180 de zile de la data primirii facturii, din fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006-Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutului si care aproba, semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuireManager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Ing. Gh. Dumitrescu;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta;Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat si Certificat atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale-se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?din care sa reiasa: domeniul de activitate al ofertantului, conform CAEN, corespunde obiectului procedurii.Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP sau/si la sediul institutului, in conditii ce vor fi comunicate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 258, Sector2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. +40 0213175222, Fax: +40 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer