Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie antibacterieni si antihemoragice


Anunt de participare numarul 146652/19.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii publice, Tel. +40 232/264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: +40 232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie antibacterieni si antihemoragice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. vasile lupu nr 62 - farmacie
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 233, 776.9 si 467, 553.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMOXICILLINUM 250mg min 1200 max 2400
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM 500/125mg min 2000 max 4000
AMPICILLINUM 500mg min 2200 max 4400
AMPICILLINUM 250mg min 400 max 800
AMPICILLINUM + SULBACTANUM 1, 5g min 900 max 1800
CEFTRIAXONUM 1G min 20000 max 40000
CEFOTAXIMUM 1G min 1000 max 2000
CEFTAZIDIMUM 1G min 3000 max 6000
CEFUROXIMUM 750MG min 3500 max 7000
CIPROFLOXACINUM 250MG min 800 max 1600
CIPROFLOXACINUM 500MG min 500 max 1000
CIPROFLOXACINUM 100MG/10ML min 3500 max 7000
CLARITHROMYCINUM 250MG min 500 max 1000CLARITHROMYCINUM 500MG min 500 max 1000
CLINDAMYCINUM300MG/2ML min 3600 max 7200
COLISTINUM 1000000UI min 100 max 200
ERYTHROMYCINUM 200MG min 300 max 600GENTAMICINUM 80mg/2ml min 3000 max 6000
IMIPENEMUM + CILASTATINUM 500mg/500mg min 600 max 1200
MEROPENEMUM 500 mg min 600 max 1200
METRONIDAZOLUM A 5g/l min 720 max 1440
METRONIDAZOLUM B 5g/l min 720 max 1440
OXACILLINUM 500mg min 1000 max 2000
OXACILLINUM 250mg min 600 max 1200
BENZYLPENICILLINUM G SODICA1000000UI min 2000 max 4000
BENZYLPENICILLINUM G SODICA 400000UI min 2000 max 4000
PIPERACILLINUM + TAZOBACTAMUM 2g/0, 25g min 800 max 1600
PIPERACILLINUM + TAZOBACTAMUM 4g/0, 5g min 800 max 1600
SULFAMETHOXAZOLUM + TRIMETHOPRIMUM 80mg min 1500 max 3000
TEICOPLANINUM 400mg min 350 max 700
VANCOMYCINUM 1g min 160 max 320
VANCOMYCINUM 500mg min 160 max 320
LINEZOLIDUM 2mg/ml ? 300ml min 120 max 240
ETAMSYLATUM 250mg/2ml min 2000 max 4000
CARBAZOCHROMI SALICYLAS (tip adrenostazin) min 100 max 200
PHYTOMENADIONUM 10mg/ml min 800 max 1600
EPTACOG ALFA (tip novoseven) 1mg 50KUI min 2 max 4
COMBINATII (tip tachosil 9, 5cm) min 2 max 4
COMBINATII (tip tachosil 3cm) min 5 max 10
ERTAPENEMUM 1G min 50 max 100
Valoarea estimata fara TVA: intre 233, 776.9 si 467, 553.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 9.351, 08lei (max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare)pentru toate loturile valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in anexa B. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278 aliniat 1 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original. Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : sef lucrari dr. Radu Terinte- manager, dr. Murgu Alina Mariela-director medical, ec. Alina Vrabie-director financiar contabil, as.pr. Maria Cosmolesei ?director ingrijiri, farm. Lidia Camban , farm Mariana Aprodu, farm Mariana Nechifor, ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Nicoleta Dogaru, ec. Alina Irod, ref. Nistor Cristina, cs jr. Mihaela Sandu 1. Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatoruluiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata)2. Autorizatie de functionare-Eliberata de Ministerul Sanatatii ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- legea 266/2008 cu completarile si modificarile ulterioare3.Autorizatie de punere pe piata a produsului-Legea nr.95/2006-Autorizatie de punere pe piata a produsului ofertat - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ??Formulare?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ??Formulare? originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alt documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In acest sens se va completa formularul din Sectiunea III ? ?Formulare?.- Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor : avand in vedere ca acordul cadru se incheie cu un numar maxim de 3 operatori economici, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut, modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului va fi reofertarea. Pretul reofertat nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Strada Vasile Lupu nr.62, Localitatea: IASI, Cod postal: 4701339, Romania, Tel. +40 232/218806, Email: [email protected], Fax: +40 232/218806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer