Licitatie Publica - achizitie antihipertensive
Anunt de participare numarul 104191/22.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii-Aprovizionare, Tel. 021 3103202, In atentia: Gh. Dumitrescu, Email: [email protected], Fax: 021 3175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie antihipertensive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la farmacia institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 330, 525RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie antihipertensive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622200-8 - Antihipertensive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 330, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-2% din valoarea fiecarui lot in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OPTH din fonduri publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea .? original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.? original- Certificat eliberat D.G.F.P - valabil la data deschiderii ofertelor? valabil la data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata sau conform cu originalul-scanat in format .pdf.
- Certificat privind impozitele si taxele eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata sau conform cu originalul-scanat in format .pdf..
-Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului; (original sau copie legalizata sau conform cu originalul-scanat in format .pdf)
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului?din care sa reiasa:
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata (formular C4)
? valabil la data deschiderii ofertei, original sau copie legalizata sau in copie -conf. cu originalul-scanat in format .pdf.
-Autorizatie de ditributie angro eliberata deMinisterul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului, din care sa reiasa ca ofertantul are avizul de comercializare pentru produsele care fac obiectul procedurii; (original sau copie legalizata sau conform cu originalul-scanat in format .pdf)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor sau orice alt document ce atesta relatia cu producatorulsau importatorii produselor in cauza .(original sau copie legalizata sau conform cu originalul-scanat in format .pdf)
-Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentelor; (original sau copie legalizata sau conform cu originalul-scanat in format .pdf)
-Se vor prezenta documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E.sau a altor organisme similare din state din afara acesteia, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2010 18:00
Locul: La sediul Institutului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. 0213191674, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos Fundeni, Nr 258, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 072435, Romania, Tel. 0213021110, Fax: 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 13:58