Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie antineoplazice cu administrare parenterala destinate tratamentului ambulatoriu al bolnavilor cu afectiuni oncologice inclusi i programul national de oncologie


Anunt de participare numarul 118760/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala:  str.plevnei nr.36, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Punct(e) de contact:  Firanescu Nicoleta, Tel. 0249512880, In atentia:  Biroului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  0249512373, Adresa internet (URL):  www.freewebs.com/smcaracal, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie antineoplazice cu administrare parenterala destinate tratamentului ambulatoriu al bolnavilor cu afectiuni oncologice inclusi i programul national de oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal, Caracal, str. Plevnei , nr. 36, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 493, 584RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si de fondurile alocate de Casa de Asigurari de Sanatate se vor incheia contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antineoplazice cu administrare parenterala destinate tratamentului ambulatoriu al bolnavilor cu afectiuni oncologice inclusi i programul national de oncologie - conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Antineoplazice cu administrare parenterala destinate tratamentului ambulatoriu al bolnavilor cu afectiuni oncologice inclusi in programul national de oncologie - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 493, 584RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2% din valoarea in lei fara TVA a lotului/ loturilor pentru care se depune oferta. Se constituie conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Oncologie finantat de Casa de Asigurari de Sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului se vor depune documentele : CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA; DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA ; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 ; Certificat fiscal privind plata impozitelor locale; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .2. Certificatul de inregistrare fiscala .Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va depune fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente:
1. Autorizatie sanitara de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente en gros2. Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4534/01.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fonduri din Programul National de Oncologie finantat de Casa de Asigurari de Sanatate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213118090, Email:  [email protected], Fax:  0213118095, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice si contractare
Adresa postala:  str. Plevnei, nr. 36, jud.Olt, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Tel. 0249512880, Email:  [email protected], Fax:  0249512373, Adresa internet (URL):  www.freewebs.com`/smcaracal
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer