Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie anvelope auto DS Bacau


Anunt de participare numarul 131678/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email: [email protected], Fax: 021 316 97 45, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerari Investitii Achizitii, Tel. 0234588959, In atentia: Animaria Caliap, Email: [email protected], Fax: 0234519348
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerari Investitii Achizitii, Tel. 0234588959, In atentia: Animaria Caliap, Email: [email protected], Fax: 0234519348
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerari Investitii Achizitii, Tel. 0234588959, In atentia: Animaria Caliap, Email: [email protected], Fax: 0234519348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie anvelope auto DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitatile DS Bacau, conform anexei din documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie anvelopemixte conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
312 buc anvelope conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare de 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si prezenta formularul ?informatii generale?
Se va completa si prezenta formularul ?declaratieprivind eligibilitatea?.
Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip - Certificat de administrare fiscala eliberat de ORC, emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006.
Se va completa si prezenta formularul ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?.
Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu orginalul, emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 60 de zile inainte de deschiderea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil la 30.06.2011 in copie lizibilaconforma cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa siprezenta formularul ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani?
Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de 250000 lei, insotite de Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor care sa ateste calitatea livrarii, certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale ? in copie lizibile conforma cu originalul.
Se va completa si prezenta formularul ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12250/04.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.02.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2011 10:00
Locul: sediul DS Bacau, str Nicolae Titulescu, nr 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti/reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii. S-a adoptat procedura de licitatie deschisa deoarece la nivelul RNP Romsilva, valoarea cumulata pe acest CPV > 125000 euro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau compartiment juridic
Adresa postala: Str Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. 0234588959, Email: [email protected], Fax: 0234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer