Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie anvelope, camere respectiv taloane protectoare pentru autovehiculele respectiv utilajele din dotarea DRDP Cluj si SDN 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU, S.D.N. CLUJ )


Anunt de participare numarul 126097/15.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  str.Decebal nr.128, loc. Cluj-Napoca, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii, Tel. 0264.432.446, 432.415, In atentia:  ing. Fodor Ambrozie, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  str.Decebal nr.128, loc. Cluj-Napoca, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii, Tel. 0264.432.446, 432.415, In atentia:  ing. Fodor Ambrozie, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  str.Decebal nr.128, loc. Cluj-Napoca, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii, Tel. 0264.432.446, 432.415, In atentia:  ing. Fodor Ambrozie, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie anvelope, camere respectiv taloane protectoare pentru autovehiculele respectiv utilajele din dotarea DRDP Cluj si SDN 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU, S.D.N. CLUJ)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central DRDP Cluj Central str. Decebal nr.128 jud. Cluj, loc Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie anvelope, camere respectiv taloane protectoare pentru autovehiculele respectiv utilajele din dotarea DRDP Cluj si SDN 1-7 (S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU, S.D.N. CLUJ)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
19511000-1-Camere de aer, benzi de rulare si flapsuri din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse conform precizarilor din Caietului de sarcini/Anexe.
Lot 1: Anvelope vara-iarna, pentru autoturisme import;Lot 2: Anvelope pentru utilaje; Lot 3: Camere pentru auto-utilaje;Lot 4: Taloane protectoare pentru auto-utilaje.
Valoarea estimata fara TVA: 199, 951RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al gar. part = 1.999, 51lei(prin raportare la fiecare lot in parte). Gar.de buna exec.= 5% din val. contr. fara TVA; IMM -urile beneficiaza de50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant.Informatii despre asociere
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat.Acorduri de asociere (daca este cazul)- autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).
Angajament ferm (daca este cazul) - legalizat notarial (art.II, pct.25 din OUG 19/2009; art.11^1 alin3 si 4 / HG 925/2006 actualizata).
Acorduri de subcontractare (daca este cazul)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind Eligibilitatea privind prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Cazier judiciar si/sau certificate echivalente
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC/echivalent
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat(Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice)Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF
Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
certificat de inmatriculare
certificat / ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri, Rezultatul Exercitiilor Financiare nete(profit net/pierdere), ?
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asig.riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii.
Bilanturile contabile pe ultimii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organele competente.
Caziere fiscale, certificari;sau echivalent;
Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii,
linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea
derularii contractului pe o perioada de 90 zile ? si dovada acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
val. min.=399.902 lei, reprez.94.294, 27 euro (la curs BNR din 21.06.2011 ora13:00, 1 euro= 4, 2410 lei), prin raportare la fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu serviciile executate in ultimii 3 ani ? pentru ofertant, ofertanti asociati. Daca ofertantul, ofertantul asociat, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista serviciilor prestate de la infiintare. Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract.Lista principalelor livrari de produse/prestari servicii similare in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie /recomandari pentru demonstrarea experientei similare.
Nominalizarea resurselor tehnice care vor participadirect la indeplinirea contractului.
Dotari minime:
?Detinerea unui atelier propriu sau contract de prestari servicii cu un atelier care sa fie autorizat RAR privind demontarea /montarea anvelopelor pe janta, echilibrarea rotilor , cu punct de lucru in Cluj ?Napoca- pentru lotul 1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Val. minima exper. similare totala: 99.976 lei, reprezentand23.573, 57 euro (la curs BNR din 21.06.2011 ora 13:00, 1 euro = 4, 2410 lei, prin raportare la fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde ale licit. electr.=1.Licit.el.va incepe la 6zile de la transmiterea invitatiei?data automat de SEAP. Durata unei runde=1zi.Elementul reofertarii= pretul total/lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante DRDP Cluj str. Decebal nr.128 Cluj-Napoca - et.2- sala mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Ministerului Finantelor (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
C.N.A.D.N.R S.A. Bucuresti organizeaza procedura de achizitie prin DRDP Cluj. Adresa si punctul de contacte este cel specificat la pct.I.1).Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 6 ( sase)zile de la transmiterea invitatiei ? data automat de SEAP.Durata unei runde: 1 (una) zi.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ?pretul total al ofertei, exprimat in lei fara TVA/ fiecare lot?.Pretul propus initial de fiecare ofertant declarat calificat si a carui oferta a fost stabilita ca fiind admisibila, constituie pretul de pornire in licitatia electronica.Licitatia electronica se deruleaza si in situatia in care exista o singura oferta admisibilaPe parcursul licitatiilor electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea ofertantilor participanti, doar numarul lor.Ofertantii care doresc sa participe la procedura de achizitie si nu sunt inregistrati in SEAP, pot sa se inregistreze in SEAP, in conformitate cu prevederile art.6-9 din H.G. nr. 1660/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutinare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264.432.415, 432.552, Email:  [email protected], Fax:  0264.432.415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2011 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer