Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie anvelope de iarna pentru parcul auto al DRDP BRASOV


Anunt de participare numarul 130369/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie anvelope de iarna pentru parcul auto al DRDP BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie anvelope de iarna pentru parcul auto al DRDP BRASOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 138 bucati anvelope de iarna pentru parcul auto al DRDP Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 102, 419.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare: 1.100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie priv. neincadr in situatiile prevazute la art. 691 ?F1;
2.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?in orig.-F2
3.Decl. priv eligibilitatea;4.Form.3- Decl priv.neincadrarea in prev art. 180 din OUG34/2006
5.Form 4-Decl priv neincadrarea in prev art. 181 dinOUG34/2006
6. Form 5-Decl priv capacitatea de exercitare a activ. profesionale
7.Certif constat priv indepl oblig de plata a impoz sitaxelor locale si alte venituri ale buget.local in orig. sau copie conf cu orig, in termen de valab. a data deschid.ofert;
8.Certif constat priv indepl oblig de plata a impoz, taxelorsi contrib de asig sociale la bugetul general consolidat in orig.sau copie conf cu orig, in termen de valab.la data deschid. Ofertelor;Observatii: Of depuse de op ec care fig cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
9. Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in orig.sau copie conf. Cu origin; Certificat contatator emis de ORC, in copie conf cu origin., in termen de valb la data deschid.ofertelor;
10. Pers jurid.straine vor prez doc edificptr dov eligibil ? eliberate de autoritati ale tarii de origine(certif, caziere judiciare, alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indeplinit oblig de plata a impoz, taxelor si contrib catre bugetul de statsi bugetul local in conf cu cerintele solicitate de aut contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Cifra de afaceri globalaa ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010).b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008., 2009., 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala-formular nr.6 din Doc. De atrib.;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008., 2009., 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa demonstreze, prin prezentarea a cel putin 1(unu) contract, ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare cu cele supuse achizitiei;
2.Ofertantul va prezenta o lista cu principalele furnizari similare in ultimii 3 ani;
3.Ofertantul detine sau are drept de folosinta: asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;
4.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal specializat ptr.derularea contractului;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Informatii privind asocierea(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind experienta similara a ofert.in furnizarea unor produse similare in ultim.3 ani-Form 9;Of va prez copie dupa contractulde exper.similara, insotit de PV de predare-primire si recomandare din partea beneficiarului resp-Form .10; Se vor prezenta sub forma tabelara pricip furnizari de produse simil din ultim.3 ani, valori aferente, perioade de furnizare cat si beneficiarii resp; Decl. priv personalul responsabil cu indeplinir. contract. de furnizare-Form.12.Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale echipamentelor; Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii-Form.13; Certif .ISO 9001:2008 sau echivalente;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 11:00
Locul: CNADNR SA -D.R.D.P. B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, et.6, cam13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatorii MFP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul trebuie sa prezinte in oferta: Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104542
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA -D.R.D.P. Brasov, Departamentul Juridic, Exproprieri
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer