Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie anvelope necesare pentru autovehiculele din parcul auto utilizat de CNPR


Anunt de participare (utilitati) numarul 139670/15.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Robert Lorentz, Tel. +40 212007270, In atentia: Carol Bujoreanu, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie anvelope necesare pentru autovehiculele din parcul auto utilizat de CNPR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COR Bucuresti;COR Brasov;COR Constanta;COR Cluj-Napoca;COR PloiestiCOR Craiova;COR Iasi;COR Timisoara.-Conform Anexei nr.1 din Caietul de Sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurarea unui numar de 1.869 bucati anvelope in vederea echiparii autovehiculelor din dotarea CNPR, conform necesarului prezentat la Anexa 1 din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COR Bucuresti -72 anvelope
COR Brasov-236 anvelope
COR Constanta-216 anvelope
COR Cluj-Napoca-296 anvelope
COR Ploiesti-188 anvelope
COR Craiova-253 anvelope
COR Iasi-317 anvelope
COR Timisoara-291 anvelope
Valoarea estimata fara TVA: 727, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de: 14.000, 00 RON cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta) Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta. Se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA) b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 -Completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea FormulareMentionam ca persoanele cu functie de decizie din partea C.N.Posta Romana S.A. sunt: DIRECTOR GENERAL-Ion Smeeianu, DIRECTOR EXECUTIV DIRECTIA STRATEGIE SI DEZVOLTARE-Alexandru Petrescu, DIRECTOR ECONOMIC-Gabriela Mantu, DIRECTOR DIRECTIA LOGISTICA-Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic-Alexe Rosita, Sef Birou Achizitii si Administrativ-Robert Lorentz;Sef Departament Bugete si Analiza Economica-Cornelia Buscu; Sef Birou Investitii si Suport-Ileana Mincu;
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj).-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat( se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de primaria locala(se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal-Emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din Sectiunea FormulareNOTA: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.(cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform Art. 9, Alin. 1, din Ord. 509/2011 .)b)Operatorii economici nerezidenti(straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine( cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.c)Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentele se vor prezenta cu traducerea autorizata sau legalizata in limba romana.NOTA: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil inregistrat.
NOTA Operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
2.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere oferta), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Fiind elemente de siguranta circulatiei, operatorii economici vor face dovada ca anvelopele oferite sunt certificate RAR, conform Ordinului nr. 2135/08.12.2005 al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.
1.Standardul european ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
58/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)Documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din anuntul de participare; b)Orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a). c) Operatorii economici au dreptul de a transmite oferta numai in format electronic si numai pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile prevazute de art. 17 din H.G. nr. 1660/2006. In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul de a transmite/depune oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G. nr. 1660/2006. d) In conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica (Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, conform art. 4 alin. 4). Pentru comunicarile din timpul evaluarii ofertelor: Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare, in SEAP, in legatura cu oferta depusa, iar operatorii economici vor depune raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale-In cazul in care procedura de atribuire este online(cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA-Departament Juridic
Adresa postala: B-dul Dacia nr.140, parter, etaj 3-11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer