Licitatie Publica - Achizitie aparat de radioterapie pentru tratarea cancerului de piele.
Anunt de participare numarul 64513/22.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI
Adresa postala: Str. Ana IpatescuNr.59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Radu, Tel.0244523904, Email: [email protected], Fax: 0244596272
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparat de radioterapie pentru tratarea cancerului de piele.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante(Spitalul Municipal Ploiesti): Str. Ana Ipatescu, Nr.59, Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparat de radioterapie pentru tratarea cancerului de piele, conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33151200-5 - Aparate de radioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat de radioterapie pentru tratarea cancerului de piele= 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 4500 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/subcontractanti, conform art. 44, 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 coroborat cu art. 46 din OUG34/2006.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .
3. Persoane juridice/fizice romane : - certificat de inregistrare, eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului ;
- certificat constatator , eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului ;
4.Persoane juridice/fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare- certificat constatator conform cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind personalul tehnic despecialitate: Se va intocmi o lista cu personalul tehnic de specialitate desemnat pentru efectuarea activitatii de intretinere si reparatii a aparatului ofertat.
2. Certificat de conformitate pentru produs : Se va prezenta certificatul( declaratia) de conformitate al produsului , emis de catre producator3. Autorizatia pentru comercializare : - aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii Publice pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea;
- certificat de inregistrare careprezentant autorizat al producatorului , emis de catre Ministerul Sanatatii Publice .
4. Autorizarepentru livrarea produselor: Autorizarea producatorului pentru livrareaprodusului ofertat.
5. Alte autorizari specifice domeniului de activitate : - autorizatie CNCAN , pentru tipul de activitate impus de achizitia publica ;
- autorizatie de securitate radiologica pentru produs , emisa de catre CNCAN.
6. Standarde de asigurare a calitatii : - certificatul de atestare a sistemului de asigurare a calitatii al firmei producatoare a aparatului , in conformitate cu standardele aflate in vigoare.- certificat de marca europeana, pentru produsul ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Modalitatile de plata pot fi: direct( la casieria spitalului) sau prinOrdin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 13:00
Locul: Sediul Spitalului Municipal Ploiesti, biroul Directorului Medical.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Municipal
Adresa postala: Str. Ana Ipatescu, nr.59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Tel.0244523904, Email: [email protected], Fax: 0244596272
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 15:43