Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie aparate de stimulare cardiaca; catetere


Anunt de participare numarul 133212/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie aparate de stimulare cardiaca; catetere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 137, 034 si 12, 652, 760RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie achizitie aparate de stimulare cardiaca; cattetere conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33182200-1 - Aparat de stimulare cardiaca (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 loturi conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 137, 034 si 12, 652, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este in cuantum de 253055 lei detaliat pentru fiecare lot in parte in anexa B.perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1, alin1 lit c din OUG 34 astfel: c) pentru suma cuprinsa intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei +0.01% din aceasta valoare.; b) pentru suma cuprinsa intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei +0.1% din aceasta valoare ; a) pentru suma cuprinsa intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecventdepaseste 15000 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
garantia de buna executie ete in cuantum de 5& din valoarea contractului subsecvent, daca contractul subsecventdepaseste 15000 Euro
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
- Declaratii privind eligibilitatea ;
-Declaratii pe propria raspundere conf. prevederi art. 69^1 din OG34/2006 - persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: Serban Bubenek, Tapu Mocanu Elena, Filipescu Daniela, Ficeac Cristina, Gheorghe Dumitrescu, Capraru Cristian, Ciudin Radu.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta ? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidatdin care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii + Anexa;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii - Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil;
- declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta mostre ;
Standarde de asigurare a calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
292/09.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S176-288718 din 14.09.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentatie de atribuire nr. 12613/19.1.2012!!!In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta pentru departajarea ofertelor cu preturi egale comisia de evaluare va solicita ca si clarificari prin intermediulfacilitatilor SEAP, incarcarea electronica, de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.Completare la sectiunea IV.4.2 - Perioada minima de valabilitate a ofertei in lei si in euro va fi de 90 de zile.Dupa expirarea perioadei minime de valabilitate a ofertelor , pretul in euro va ramane ferm si nemodificabil pe toata duratade derulare a acordului cadruModalitatea de calcul in lei a ofertei exprimata in euro: Pl = V * K, undePl ? reprezinta pretul in leiV- reprezinta valoarea ofertei in EuroK- reprezinta cursulin lei (BNR) la data facturarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIL JURIDIC
Adresa postala: sos. fundeni nr.258 esc.2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 073235, Romania, Tel. +40 213175221, Fax: +40 213175222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer