Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 01145 | 01191 | 01489 | 01545 | 01557 | 01602 | 01704 | 01714 | 01714 pitesti | 01794 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie aparate terapie


Anunt de participare numarul 33604/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400347, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA DADULESCU, Tel.0264207021, In atentia: Muresan Liviu, Email: [email protected], Fax: 0264453131
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparate terapie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Spitalul Clinic de Recuperare Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 Aparat curentidejoasa frecventa 5
2 AparatDIAPULSE 1
3 Aparat terapie combinata (ultrasunete si 2 canale deelectroterapie medie si joasa frecventa) 1
4 Lampa mare pentru terapie cu ultraviolete1
5 Vana cu dus subacval 1
6 Aparat curenti de medie frecventa2
7 Aparatpentru magnetoterapie 1
8 Baie galvanica patru celulara 1
9 Aparat terapie combinata (ultrasunete si 2 canale de electroterapie) 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33150000-6 - Terapeutica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Aparat curentidejoasa frecventa 5
2 AparatDIAPULSE 1
3 Aparat terapie combinata (ultrasunete si 2 canale deelectroterapie medie si joasa frecventa) 1
4 Lampa mare pentru terapie cu ultraviolete1
5 Vana cu dus subacval 1
6 Aparat curenti de medie frecventa2
7 Aparatpentru magnetoterapie 1
8 Baie galvanica patru celulara 1
9 Aparat terapie combinata (ultrasunete si 2 canale de electroterapie) 1
Valoarea estimata fara TVA: 178, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare un coantum 1780 lei; garantia de buna executie 5% din val.Contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf. OUG 34/2006 art 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Documente care dovedesc eligibilitatea: 1.2.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 anexat1.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit), la data de 31.08.2007.2.1. Documente care dovedesc inregistrarea:
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate3.1. Se solicita certificat de asigurare a calitatii produsului.3.2. Se solicita autorizatie de dealer a ofertantului.3.3. Se solicita autorizatie de punere pe piata a produsului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5985
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 11:00
Locul: sediul Spitalul Clinic de Recuperare Cluj - Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
dareprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, Nr. 6, Sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-310464
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr. 1, Localitatea: CLUJ - NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-592322, Email: [email protected], Fax: 0264-592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al spitalului
Adresa postala: Spitalul Clinic de Recuperare , Str. Viilor Nr 46-50, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400347, Romania, Tel.0264/207021, Fax: 0264/453131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer