Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie aparatura birotica si echipamente IT


Anunt de intentie numarul 20221/11.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala:  str.Mihai Eminescu nr.11 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900664, Romania, Punct(e) de contact:  DOINITA APOSTOL, Tel. 0241/550581, 0241/618977, 0241/611913, In atentia:  DOINITA APOSTOL, Email:  [email protected], Fax:  0241/618880, Adresa internet (URL):  www.isjcta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie aparatura birotica si echipamente IT
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : CONSTANTA, STR.MIHAI EMINESCU NR.11
Cod NUTS: RO223 - Constanta
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 148, 000RON
APARATURA BIROTICA SI ECHIPAMENTE IT PENTRU DOTAREA A 6 CENTRE MULTIMEDIA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Obiectivul general: promovarea si infiintarea de programe educationale inovative pentru a creste interesul pentru educatie si pentru a mentine in sistemul educatiei tinerii vulnerabili la abandonul scolar.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?VISE ? Valorizarea Inovatiei in Suportul Educational ?Centre de Educatie si Productie Media pentru Prevenirea Abandonului Scolar? proiect finantat prin POS DRU 2007 ? 2013, COD POSDRU/23/2.2/G/20267
VI.2) Alte informatii
Achizitia ?echipamente pentru dotarea a 6 centre multimedia?se deruleaza in conformitate cu instructiunile si contractul semnat de INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CONSTANTA cu Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale NR. 276 / C / 31.03.2010
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer