Licitatie Publica - Achizitie aparatura de laborator
Anunt de participare numarul 131837/06.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Iasi
Adresa postala: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Tanasescu, Tel. 0232/267501, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232/277305, Adresa internet (URL): www.dsv-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza aparatura de laborator. Se vor asigura: instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
33191000-5-Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
38436300-3-Agitatoare de incubatie (Rev.2)
42716110-2-Echipament de spalare (Rev.2)
42931100-2-Centrifuge de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza aparatura de laborator conform caietului de sarcini. Se vor asigura: instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului
Valoarea estimata fara TVA: 708, 790.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 7088 lei constituita conf. legii, perioada valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va fi retinuta conf. art. 278^1 OUG 34/2006:4488.78 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si veniturile proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;
-declaratie neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 precum si certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetului de stat consolidat si care sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat participare la licitatie cu oferta independenta
-declaratie neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
-certificat constatator emis de ORC valabil la data depunerii ofertelor (pers. fizice/juridice romane);
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarein tara in care ofertantul este rezident (pers. fizice/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie lista principale livrari produse similare in ultimii 3 ani insotita de copie parti relevante ale contractului/contractelor respective
- ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- maxim 3 contracte furnizare de produse similare cu valori cumulate de cel putin 708790 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17996/21.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2012 12:00
Locul: sediul DSVSA Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
intreaga documentatie de atribuire este disponibila pentru descarcare pe SEAP, www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 920030, Romania, Tel. 0214071449, Email: [email protected], Fax: 0214072449, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comp. juridic al DSVSA Iasi
Adresa postala: Al. M. Sadoveanu 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Tel. 0232267501, Email: [email protected], Fax: 0232277305, Adresa internet (URL): www.dsv-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2011 14:13