Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie aparatura de laborator, echipamente de calcul, software si materiale aferente proiectului POS IZOTOPI IN SLUJBA ENERGETICII HIDROGENULUI


Anunt de participare numarul 104316/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Adresa postala:  Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  Floarea Pop, Tel. 0250/732744, int. 110, In atentia:  Mihai Varlam, Email:  [email protected], Fax:  0250/732746, Adresa internet (URL):  www.icsi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare si cercetare aplicativa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparatura de laborator, echipamente de calcul, software si materiale aferente proiectului POS IZOTOPI IN SLUJBA ENERGETICII HIDROGENULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante: Rm.Valcea, Str. Uzinei, nr. 4, Jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie aparatura de laborator, echipamente de calcul, software si materiale aferente proiectului
?Izotopi in slujba energeticii hidrogenului- catre o intelegere a specificitatii reactiilor implicate in
Sistemele Integrate bazate pe Pile de Cmbustibil cu Hidrogen utilizand analiza izotopica stationar-tranzienta de tip cinetic ? Concept demonstrativ pentru o statie de putere bazata pe pile de combustibil cu hidrogen?. Proiectul este finantat din fondurile Proiectelor Structurale Axa 2, Operatiunea 2.1.2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
38433100-0-Spectrometre de masa (Rev.2)
38900000-4-Diverse instrumente de evaluare si de testare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire - Cap. 2 - Specificatii tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 157, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2010 pana la 15.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Garantie de participare: 40.000, 00 lei /echivalentul in euro pentru persoanele juridice straine.b) Garantie de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin Programul POS CCE Axa 2, contractul de finantare nr. 119/02.06.2010. Modalitati de plata: Nu se acorda avans. Plata se va efectua in maximum 90 zile de la receptia lotului de produse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia. Asocierea se va legaliza in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii ? se vor prezenta: declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, confirmarea privind plata contributiilor, impozitelor si taxelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local - formular tip emis de organismele competente, care sa certifice lipsa restantelor sau a datoriilor la data emiterii - original sau copie legalizata;
- certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata); - copie de pe certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
Pentru persoane juridice straine: se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: cifra de afaceri.
Cerinte obligatorii ? se vor prezenta urmatoarele:
- bilantul contabil aferent ultimului an incheiat (31.12.2009)
- raportare contabila la 30.06.2010 vizata si inregistrata la Administratia Finantelor Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra afaceri a ultimului an trebuie sa fie mai mare de 3.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare privind capacitatea tehnica a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: -experienta in furnizarea de instrumentatie de laborator - spectrometrie de masa
-experienta in furnizarea de materiale si echipamnete pentru tehnologii energetice ale hidrogenului Cerinte obligatorii ? se vor prezenta urmatoarele: declaratie cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante contracte. Se vor prezenta:
- certificarea de buna executie a clauzelor contractuale;
- copii ale contractelor si actelor aditionale (daca este cazul);Standarde de asigurare a calitatii si de protectia mediului: ISO 9001 si ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a echipamentelor
18%
Descriere: conform pct. 1.7-fisa de date a achizitiei
3.
Caracteristici tehnice si functionale
17%
Descriere: conform pct. 1.7-fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante: Rm.Valcea, Str. Uzinei, nr. 4, Jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai fiecarui operator economic ofertant, cu imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatoruluieconomic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin Programul POS CCE Axa 2 Competitivitate prin CDI, Operatiunea 2.1.2 Proiecte CD de inalt nivel stiintific la care participa specialisti din strainatate - contract de finantare nr. 119/02.06.2010.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4/021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4/021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Scuarul Revolutiei, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240594, Romania, Tel. +4/0250/73 91 20, Email:  [email protected], Fax:  +4/0250/73 22 07
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INC-DTCI -ICSI RM. VALCEA - BIROU TEHNIC
Adresa postala:  Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea:  Str. Uzinei, nr. 4, Cod postal:  240050, Romania, Tel. +4/0250 / 732744, int. 110, Email:  [email protected], Fax:  +4/0250 / 732746, Adresa internet (URL):  www.icsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 19:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer