Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie aparatura laborator


Anunt de participare numarul 40155/04.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: STR. ION BOGDAN NR.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU PAUL SZALO MURESAN, Tel.0259.266.141, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.452.872, Adresa internet (URL): www.dsv-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SANITAR VETERINAR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparatura laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bihor, str. Ion Bogdan nr. 37, Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie aparatura laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR. CRT. DENUMIRE APARAT
1 Aparat pentru numarat celule somatice din lapte materie prima
2 Aparat pentru determinarea NTG din lapte materie prima
3 Autoclav cu capacitate de 100 litri
4 Extractor rapid de grasime cu solventi
5 Sistem complet pentru determinarea proteinei
6 Analizor complet de apa
7 Echipament semiautomat de digestie artificiala
8 Aparat pentru determinarea parametrilor microbiologici din lapte si produse lactate, carne si produse din carne
9 Aparat pentru determinarea parametrilor fizico-chimici la produse lactate si produse din carne
10 Sistem pentru determinare nitriti, nitrati din carne si produse din carne
11 Instalatie de inregistrare, procesare si stocare imagini
12 Linie automata procesare tesuturi
13 Linie automata includere in parafina
14 Linie automata de colorare
15 Histoteca
16 Hota de protectie biologica clasa II
17 Hota chimica
18 Pipete monocanal 2-25
19 Pipete monocanal 100-1000, pipete monocanal 30-300
20 Pipete multicanal (8 canale) 5-50, pipete multicanal (8 canale) 30-300
21 Pipetor automat cu incarcator
22 Aparat de testare rapida sanitatie
23 Microscop binocular
24 Balanta tehnica
25 Agitator tridimensional pentru RSAR
26 Incubator cu racire
27 Centrifuga pentru placi si tuburi
28 Aparat agitare tuburi
29 Baie de inactivare
30 Centrifuga31 Sistem Real-Time PCR
32 Biureta digitala
33 Sistem automat de separare imunomagnetica
34 Analizor automat pentru imunodetectie
35 Aparat determinare nitriti
36 Aparat determinare reziduuri antibiotice din lapte
37 Spectofotometru gama cu detector HPGe cu circulator de racire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.03.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-DE PARTICIPARE 1%din valoare , -de buna executie 5%valoare scrisoare de garantie bancara sau cont DSVSA BIHOR RO38TREZ0765005XXX000144TREZORERIA ORADEA, -VALABILITATE OFERTA/DERULARE CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA AUTORIZATA SAU UN GRUP DE PERSOANE JURIDICE IN ASOCIERE LEGALIZATA DUPA ATRIBUIREA CONTRACTULUI LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie de eligibilitate Formular tipDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 ale O.U. 34/2006, autoritatea contractanta avind obligatia de a exclude orice participant la procedura care nu indeplineste aceste cerinte, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data de 31.12.2007 sau ulterior, pana la data depunerii ofertei (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, ca obligatorii urmatoarele informatii ce trebuie prezentate cu privire la: - Fisa de informatii generale actualizata-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani-sa fi inregistrat profit in ultimul an, - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei, -asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-dovedit cu bilant contabil la 30.06.2007.-minimum 2.0*valoarea loturilor ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari inultimii 3 ani, ce vor contine o descriere succinta a livrarilor si valoarea acestora
2. sa fi inceput si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar cu o valoare similara valorii lotului sau loturilor pentru care depune oferta, pentru acelasi tip de aparatura sau echivalenta.3. Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator in original sau in copie legalizata.Vor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care nu sunt producator sau nu detin autorizatie de livrare(distributie) a produselor din partea producatorilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimum 2 RECOMANDARI de la laboratoare similare privindrelatiile precontractuale si contractuale referitoare la aparatura similara , de la beneficiari(laboratoare cu activitate similara LSV Bihor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN VIRAMENT IN CONT DSVSA BIHOR RO94TREZ0765009XXX000197 Trezoreria Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2008 10:00
Locul: DSVSA BIHOR, ORADEA, STR. I. BOGDAN 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel..0213104641 :0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cutea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: ION BOGDAN 37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410125, Romania, Tel.0259/266141, Email: [email protected], Fax: 0259/452872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2007 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer